בעולם

בכיר איראני הודח לאחר שתועד מקיים יחסי מין עם גבר

רזא טסגאתי, מנהל במשרד התרבות האיראני שהיה אחראי על כפיית עטיית החיג'אב והאדיקות בהלכה האיסלאמית, הודח מתפקידו לאחר שתיעוד שלו מקיים יחסי מין עם גבר צעיר הודלפו לרשת
מערכת ice | 
הסרטון (צילום טוויטר)
רזא טסגאתי, מנהל במשרד התרבות האיראני שהיה אחראי על כפיית עטיית החיג'אב והאדיקות בהלכה האיסלאמית, הודח מתפקידו לאחר שתיעוד שלו מקיים יחסי מין עם גבר צעיר הודלפו לרשת. זהותו של הגבר הצעיר לא ידועה. 
כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי ההחלטה להדיח את טסגאתי, שהיה אחראי על מחוז גילאן באיראן, בוצעה בהנחיית שר התרבות מוחמד מהדי אסמעילי. בנוסף דווח כי המשטרה פתחה בחקירה. ממשלת איראן טרם הגיבה ואסמעילי טען בסרטון כי הוא "פיטר כמה מנהלי משרדים בשל כישלונם לדבוק ברצינות ביישום חוק החיג'אב".
טסגאתי, שעל פי הדיווחים הוא נשוי ואב לשלוש בנות, נודע בעבר כתומך נלהב של חובת החיג'אב בגילאן. בחודש מאי, הוא הכריז על השקת היפרמרקט חיג'אב במחוז ונקט צעדים להקמת תערוכת חיג'אב באולם התצוגה המרכזי של העיר ראשט, תוך התמקדות בייצור בגדים בהתאם ל"תרבות האיראנית-אסלאמית".
בעוד כחודש וחצי יציינו באיראן שנה למותה של מהסא אמיני, הצעירה שהוכתה למוות על ידי אנשי משמרות הצניעות האיראניים – ומותה הצית את מחאות החיג'אב, שניכר כי דעכו בחודשים האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה