בעולם

אמה של הישראלית שנחטפה בעיראק: "לא יצרו איתי קשר"

אמה של הישראלית שהיום הותר לפרסום כי מוחזקת על ידי ארגון טרור בעירק אמרה כי הפעם האחרונה שדיברה עם בתה הייתה לפני כחודשיים
מערכת ice | 
אליזבט צורקוב

לפני שעה קלה הותר לפרסום כי ישראלית נחטפה בעיראק ומוחזקת על ידי ארגון הטרור כטאיב חיזבאללה המסונף לאיראן, אליזבט צ'ורקוב ישראלית המחזיקה באזרחות רוסית נכנסה למדינה לה אין יחסים רשמיים עם ישראל לפני כארבעה חודשים במטרה על מנת לחקור את הנעשה במדינה, היא ידועה מתוקף היותה חוקרת למזרח התיכון כאחת שנכנסת לתוך אזורים בעלי רמת סיכון גבוהה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "האחריות מוטלת על ממשלת עירק וכי הערכה שהיא בחיים", הניסיונות לחלצה מתחת לרדאר לא העלו עד כה תוצאות ולכן הוחלט לפרסם את דבר היעדרותה.

צ'ורקוב שירתה בעבר בצה"ל והרבתה לצייץ בטוויטר אך החשד עלה כאשר ציוצה האחרון היה בסוף חודש מרץ, הערכה כי היא נכנסה לעיראק דרך טורקיה ומוחזקת בבירה בגדד.

אמה של אליזבט התראיינה לחדשות 13 וסיפרה על הקשר האחרון שהיה לה עם בתה: "אף גורם ממשלתי לא צר עמי קשר, הפעם האחרונה ששמעתי ממנה הייתה לפני חודשיים כשהיא שהתה בטורקיה והיא אמרה שהכל בסדר, אין לי מושג מה קורה פתאום התקשורת החלה לדבר איתי". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה