בעולם

רשת סאבווי מעוררת סערה: פרסמה בדיחה על אסון הצוללת

מסעדה מרשת סאבווי בג'ורג'יה ארה"ב, פרסמה שלט שמתבדח על אסון צוללת הטיטאן שהתפוצצה במצולות בדרך להריסות הטיטאניק - וגבתה את חייהם של חמישה בני אדם
מערכת ice | 
הצוללת טיטאן (צילום יוטיוב/ OceanGate)
'זה מה שאנחנו עושים עכשיו? לצחוק על אנשים שאיבדו את חייהם'? אלו היו התגובות לפרסום המוזר שנתלה מחוץ למסעדה של רשת סאבווי בג'ורג'יה, שהתבדח על חשבון אסון הצוללת "טיטאן".
בשלט שגרר תרעומת נכתב: "הסאבים שלנו לא מתפוצצים". אחת התגובות בטוויטר היתה: "לא רק שזה מגעיל, זה פשוט עצוב". אחרים התווכחו אם ה"בדיחה" הייתה חסרת טעם יותר מהמוצרים שהרשת מציעה.
כזכור כל חמשת הנוסעים שהיו על הצוללת שהיתה בדרכה לשרידי ספינת "טיטאניק" בעומק של 4 ק"מ באוקיינוס נהרג, לאחר שטיטאן התפוצצה במצולות. התקשורת אבדה עם הטיטאן כשעה ו-45 דקות לאחר שיצאה לדרך ב-18 ביוני, מה שעורר מירוץ נגד הזמן למצוא את כלי השיט שעל סיפונו היו רק 96 שעות של חמצן חירום.
כמה ימים לאחר מכן הודיע משמר החופים האמריקני כי שרידי הצוללת נמצאו על קרקעית הים, 488 מטר מחרטום הטיטאניק. בטרגדיה נספה בין היתר המיליארדר הבריטי האמיש הארדינג.
 
ככל הנראה נמצאו בצוללת האבודה שרידים של בני אדם. ההערכה היא כי כל חמשת הנוסעים מתו מייד עם פיצוץ הצוללת. הפיצוץ נוצר בעקבות הלחץ העצום של המיים על גוף הצוללת, ככל שהיא ירדה יותר לעומק האוקיינוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה