משפט

"פשע מאורגן": בני משפחת ביידן קיבלו יותר מ-40 מיליון דולר?

 ועדת הפיקוח בבית הנבחרים של הבית הלבן פתחה בחקירה נגד ג'ו ביידן ומשפחתו, חשד כי הם קיבלו סכום של 40 מיליון דולר ממדינות זרות, כמו גם פתחו עשרות חשבונות בנק במדינות זרות כדי להתחמק מתשלומי מסים
מערכת ice |  1
ג'ו ביידן (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock)
על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", ייתכן כי בני משפחתו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, קיבלו סכום מטורף שמסתכם בלא פחות מ-40 מיליון דולר מאזרחים זרים, זאת בתמורה ללקבל החלטות מדיניות חיוביות. 
הטענות מגיעות מפיו של יו"ר ועדת הפיקוח בבית הנבחרים של הבית הלבן בארצות הברית, שאמר אתמול (רביעי) כי עובדיו זיהו שש החלטות מדיניות כאלה. "זה היה פשע מאורגן. אין דרך אחרת להגדיר את זה", טען קומר. עוד הוא טען כי בשבוע האחרון הצוות שלו זיהה פעולות חשודות, בהן נראה כי ישנם יותר חשבונות בנק שמשויכים לביידן ולמשפחתו מחוץ לארצות הברית.
קומר סיפר על החקירה של הוועדה בראשות הרפובליקה הדמוקרטית שנפתחה בנושא: "אנחנו הולכים לנסות לקבוע כמה כסף משפחתו של ביידן לקחו, ואיזה תפקיד שיחק ג'ו ביידן בכל זה... זו חידה ענקית". עוד הוא טען כי הם פתחו חשבונות ב-30 או 40 בנקים שונים ברחבי העולם. עוד הוא טען כי בין היתר, מדובר בניסיון להימנע מתשלום מסים בארצות הברית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חקי חיון , ג'ון ביידן ומשפחתו תיראו מופתעים ....... (ל"ת)
    חקי חיון 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור