בעולם

המהפכה של ג'ו ביידן תקרב אותו לקדנציה נוספת?

נשיא ארה"ב יכריז היום על תוכניות להשקעה של 42 מיליארד דולר ברשת האינטרנט במדינה. תוכניות אלו ישפיעו על חיי כ-8.5 מיליון אזרחים והרשת צפויה להיות זמינה עד שנת 2030
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock)

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן יציג היום את תכניותיו בסכום של 42 מיליארד דולר להשקעה ברשת האינטרנט במדינה. לפי תוכניתו של ביידן השקעות אלו ישפיעו על חייהם של אמריקנים ממוצעים.

ראש הסגל של הבית הלבן, ג'ף זינטס, אמר לקראת הצגת התוכניות: "יש לנו הזדמנות היסטורית לעשות הבדל בחייהם של אנשים ולוודא שאנשים ירגישו את זה בכל מקום בבית שלהם, בין אם זה במטבח, בחצר או ליד שולחן האוכל" והשווה את התוכניות למאמצי הנשיא פרנקלין רוזוולט לחבר את האזור הכפרי של ארצות הברית לחשמל בשנת 1993. להערכת הממשל, ל-כ8.5 מיליון אזרחים אין גישה לחיבור המקסימלי לאינטרנט.
 


חברות אינטרנט מהיר נרתעו מלספק גישה לקהילות כפריות דלות אוכלוסייה מכיוון שהשקעות אלה יקרות והביקוש קטן. היעדר גישה לאינטרנט מהיר אילץ לא מעט תלמידים ללמוד בצורה מקוונת במהלך תקופת הקורונה.

ממשל ביידן יודיע כמה תקבל כל מדינה בארצות הברית במסגרת תוכנית הגישה לאינטרנט מהיר. מדינות צפויות להגיש תוכניות ראשונות בהמשך השנה כאשר תיפתח האפשרות למימון, וההערכה היא שנושא זה יגיע למיצוי עד שנת 2025.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה