בעולם

קמלה האריס בפגישה עם ארנון בר-דוד: "תודה על מה שאתה עושה"

בשבוע החולף יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, חתם את ביקורו בארה"ב. במהלך הביקור קיים פגישות רבות עם בכירים, ששיאן הגיע בעת הפגישה עם קמלה האריס, סגנית נשיא ארה"ב. זה מה שאמרה לו
מערכת ice |  1
ארנון בר דוד וקמלה האריס (צילום שמוליק עלמני)
בשבוע החולף יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, חתם את ביקורו בארה"ב. במהלך הביקור קיים מספר פגישות חשובות שהשיא שלהן הייתה זו עם סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, ובעלה. 
במהלך הביקור בר-דוד סקר את העשייה של ההסתדרות, בחן אפיקים פוטנציאליים לשיתוף פעולה למען העובדות והעובדים בישראל וקיים סדרת פגישות עם ארגון העבודה העולמי ועם ארגון הנשים של האו"ם. בפגישות אלו הביע בר-דוד מחויבות למען שוויון מגדרי, שוויון בעבודה וחיזוק עובדים מוחלשים בחברה
בביקוריו נפגש היו"ר עם שגריר ישראל בארה"ב, מייק הרצוג; שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן; ממלא מקום הקונסוך הכללי, ישראל ניצן וראש משלחת הרכש של משרד הביטחון, תא"ל במיל' מישל בן ברוך. 
כאמור, שיאו של הביקור הגיע בפגישה עם קמלה האריס, סגניתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. לאחר הביקור חתם בר-דוד ואמר: "בשבוע של הרבה רגעי שיא, חשוב לי להדגיש את 7 המילים שאמרה לי סגניתו של נשיא ארה״ב הגב׳ קמלה האריס: 'תודה על מה שאתה עושה למען ישראל'". יו"ר ההסתדרות הודה לסגנית נשיא ארה"ב וסיכם: "בממשל הידידותי ביותר לאיגודים המקצועיים מצאתי אוזן קשבת והערכה אדירה לפעילותינו".
לכך הוסיף ואמר: "הרגשתי גאווה גדולה לייצג אתכם חברותינו וחברי ההסתדרות נוכח אתגרי השעה במדינת ישראל. שיתפתי את בני שיחי בתחושותיי ובמחשבותיי ודיברתי על הצורך להחזיר את מדינת ישראל למסלול הנכון. אני רוצה להודות לכל עובדי משרד החוץ והמשלחת הביטחונית שסייעו בתכנון, קביעת הפגישות ושתמכו ואפשרו לביקור המוצלח שלי לצאת לפועל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא עושה כלום
    סימה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש פוליטי
    סגור