בעולם

אינסטגרם נכנעה לביקורת? הסירה את החסימה מהמועמד לנשיאות

לאחר שהצאצא של הנשיא המנוח ג'ון פ. קנדי הודיע שירוץ לנשיאות ארה"ב, אינסטגרם הודיעה כי תסיר מחשבונו את החסימה לאחר כשנתיים. רוברט קנדי ג'וניור הוא מתנגד חיסונים ידוע
מערכת ice | 
רוברט פ. קנדי גוניור (צילום Maxlovestoswim, ויקיפדיה)
מתנגד החיסונים, ואחיינו של הנשיא המנוח ג'ון פ. קנדי, הודיע לאחרונה שהוא ירוץ לנשיאות ארה"ב בשנת 2024. לאור ההכרזה הזו פלטפורמת אינסטגרם הודיעה כי תסיר מהחשבון שלו את החסימה שהטילה לפני כשנתיים.
רוברט פ. קנדי ג'וניור, בנו של רוברט קנדי האב ואחיינו של הנשיא המיתולוגי שנרצח בשנות ה-60, היה לאחד הקולות המושמעים ביותר נגד חיסונים והסגרים בשיא תקופת הקורונה. אמרותיו עוררו מחלוקת רבה, במיוחד לאחר שהשווה את נוהל הסגרים בארה"ב למשטר הנאצי ולאחר שאפילו עשה שימוש בזכרה של אנה פרנק כדי להעביר את נקודתו. כמו כן, הוא פרסם מסרים שגויים רבים בעמודי הרשתות שלו על המגפה.
לאור הפעילות שלו, אינסטגרם חסמה את הפעילות שלו בפלטפורמה בשנת 2021, אך חברת האם 'מטא' לא עשתה זאת עבור עמוד הפייסבוק שלו שהמשיך להיות פעיל. כאמור, לאחרונה הודיע קנדי שירוץ לנשיאות ואפילו צייץ שעדיין לא הסירו ממנו את החסימה באינסטגרם - עמוד בו היו לו רק 900 אלף עוקבים.
לא ידוע כמה ואם בכלל הופעל לחת על הרשת החברתית להסיר את החסימה, אך כאמור השבוע היא הודיעה שתעשה זאת. יש לציין כי הדעות הקיצוניות של קנדי כבר הוסרו מהרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה