בעולם

המתיחות בין צ'ארלס והארי מתחזקת? זה מה שהנסיך דרש מאביו

למרות המתיחות בין הצדדים, המלך צ'ארלס רצה לשלוח לנכדתו הצעירה מתנת יום הולדת יוקרתית במיוחד. עם זאת, בנו, הנסיך הארי, לכאורה לא היה מוכן לקבל את המתנה ודרש מאביו להוריד הילוך
מערכת ice | 
המלך צ'ארלס (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שלשום בתם הצעירה של הנסיך הארי ומייגן מרקל חגגה את יום הולדתה השני. על פי הדיווחים הזוג ערך לבתם חגיגת יום הולדת יוקרתית ומהנה בביתם שבקליפורניה, אך ממש כפי שחשדתם - נציגי משפחת המלוכה מעבר לים לא הגיעו לחגוג עם ליליבת הקטנה.
עם זאת, ולמרות המתח בין שני הצדדים, דיווחים מבריטניה מוסרים כי המלך שהוכתר לאחרונה, צ'ארלס השלישי, ממש לא שכח את הנכדה הצעירה שלו. על פי שמועות הוא ביקש מהצוות שלו לבנות בית משחקים מסורתי שדומה לזה שאמו, המלכה המנוחה אליזבת' השנייה (שעל שמה נקראה כלת השמחה), קיבלה כשהייתה צעירה. לשם הבהרה, לא מדובר בבית משחקים לבובות, אלא בבית מיניאטורי שמתאים לגודלם של ילדים צעירים (מעין מיני קוטג').
הבית שהמלכה המנוחה קיבלה בצעירותה ניתן לה ולאחותה מרגרט כאות מחווה מתושבי ויילס. הבית כבר עבר בירושה לשלושת הילדים של הנסיך ויליאם והנסיכה קייט: ג'ורג', שרלוט ולואי.
עם זאת, שמועות נוספות טוענות כי הארי הזהיר את אביו טרם יום ההולדת של בתו ודרש כי המתנה שלו לליליבת תהיה הרבה יותר צנועה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה