בעולם

המלך צ'ארלס הוכתר בטקס חגיגי במנזר וסטמינסטר

המלך, הוכתר בטקס הכתרה מיוחד שהתקיים היום בלונדון. אל הטקס הגיעו בכירים מכל העולם ובהם הגברת הראשונה, ג'יל ביידן, שהגיעה במקום בעלה נשיא ארצות הברית
מערכת ice | 
המלך צארלס (צילום אינסטגרם)
יש מלך חדש בממלכה: המלך צ'ארלס השלישי הוכתר בטקס חגיגי שהתקיים היום (שבת) במנזר וסטמינסטר בלונדון. אל הטקס הגיעו המוני בכירים משלל המדינות בעולם. המלך צ'ארלס קיבל את המלוכה לאחר שאמו, המלכה אליזבת', נפטרה בגיל 96 בחודש ספטמבר האחרון.
לטקס הגיעו נכבדים רבים מבית המלוכה הבריטי. הנסיך ג'ורג, הנכד של המלך, צעד עם הנכדים של המלכה קמילה והם נשאו סמלי מלכות עתיקים שהונחו על המזבח בכנסייה.
הטקס החל כאשר צ'ארלס הוצג בפני העם הבריטי. בהמשך התבצע חידוש כאשר המלך צ'ארלס הזמין את נציגי המסדרים הוותיקים של סקוטלנד על מנת שישאו הכרזות דומות לארכיבישוף הראשי. חידוש נוסף בטקס היה קטע הקריאה הקצר שראש ממשלת בריטניה, רישי סונאק הקריא מהברית החדשה.
נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, לא הגיע לטקס. במקומו, הגיעה הגברת הראשונה, ג'יל ביידן ונכדתם. הנשיא ביידן פרסם ציוץ ובו בירך את המלך צ'ארלס ואת אשתו, המלכה קמילה: "הידידות המתמשכת בין שתי המדינות היא מקור הכוח לשני העמים שלנו. גאה בגברת הראשונה שמייצגת את ארצות הברית באירוע".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה