משפט

אילון מאסק נחשף: זו הסיבה לתרגיל הדוג'קוין שלו

ביום שישי האחרון מאסק ביקש משופט אמריקאי לבטל תביעה על סך 258 מיליארד דולר, המאשימה אותו בניהול תרמית פירמידה לתמיכה במטבע הקריפטו דוג'קוין, מה שככל הנראה הוביל למעשה הקונדס שלו שהזניק את המטבע לשמיים
מערכת ice |  4
אילון מאסק ומטבע הדוג'קוין (צילום shutterstock)
ביום שני, בשעה 20:35 הערך של מטבע הקריפטו דוג'קוין היה 0.077 דולר ליחידה. בשעה 21:03, כעבר 28 דקות בלבד, הערך של האסימון היה 0.1 דולר, בחישוב פשוט - עלייה של 23% בפחות מחצי שעה. מה קרה, אתם שואלים? אילון מאסק קרה. האיש השני הכי עשיר בעולם והבעלים של טוויטר, החליף בשעה 20:35 את הסמל של הפלטפורמה החברתית לזה של הדוג'קוין והעלה ציוץ בנושא. זה כל מה שהספיק לקפיצה המטורפת בערך של הדוג'קוין, כאשר בשעה 21:51 הוא אף הגיע ל-0.104 דולר ליחידה. כעת, נחשפת הסיבה האפשרית לתזמון של ההטרלה החדשה הזו.
מסתבר שביום שישי האחרון, מאסק ביקש משופט אמריקאי לבטל תביעה על סך ​​258 מיליארד דולר, המאשימה אותו בניהול תרמית פירמידה לתמיכה במטבע הקריפטו Dogecoin. עורכי דין של מאסק ושל חברת המכוניות החשמליות שלו, טסלה, כינו את התביעה של משקיעי דוג'קוין "יצירה דמיונית" שעוסקת ב-"ציוצים תמימים ולעתים קרובות מטופשים" של מאסק על מטבע הקריפטו.
עורכי הדין אמרו שהמשקיעים מעולם לא הסבירו כיצד מאסק מתכוון להונות מישהו או אילו סיכונים הוא הסתיר, וכי ציוציו כמו "דוג'קוין שולט" ו"אין שיאים, אין שפל, רק דוג'" היו מעורפלים מכדי לתמוך בטענת הונאה.
"אין שום דבר לא חוקי בציוץ של מילות תמיכה או תמונות מצחיקות לגבי מטבע קריפטוגרפי לגיטימי, שממשיך להחזיק בשווי שוק של כמעט 10 מיליארד דולר", אמרו עורכי הדין של מאסק. "בית המשפט הזה צריך לעצור את הפנטזיה של התובעים ולדחות את התלונה". בהערת שוליים, דחו עורכי הדין גם את טענת המשקיעים לפיה דוג'קוין כשיר כנייר ערך.
 
עורך הדין של המשקיעים, אוון ספנסר, אמר: "אנחנו בטוחים יותר מתמיד שהתיק שלנו יצליח". משקיעים האשימו את מאסק, האדם השני בעושרו בעולם לפי פורבס, בכך שהעלה את המחיר של דוג'קוין בכוונה ביותר מ-36,000% במשך שנתיים ואז נתן לו להתרסק. הם אמרו שזה הניב מיליארדי דולרים של רווח על חשבון משקיעים אחרים במטבע, אפילו כשמאסק ידע שלמטבע אין ערך מהותי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המשקיעים צריכים לתבוע את עצמם על tימtום. שמים כסף
    ביצה ימנית 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על אוויר ומתלוננים כשהציפור פורחת מהקן. כל שוק ההון הוא קזינו מטורף
    סגור
  • 3.
    עורכי הדין צודקים. זה חוקי ולגיטימי לבוא ולהגיד
    אביב 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "בואו תשקיעו בפרמידה שלי". כל עוד אין שקר, זה לא נחשיו להונאה.
    סגור
  • 2.
    מתמטיקה פשוטה
    יומנו של חנון 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עליה מ 0.077 ל 0.1 הי עליה של 30% ולא 23% כמצויין בכתבה...
    סגור
  • 1.
    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם.
    יאיר 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם.
    סגור