משפט

דרמה בטיסה: הנוסעת ניסתה לפרוץ לתא הטייס - בגלל קוקטייל

טיסת השוקולד, הגרסה האמריקאית: במהלך טיסה של חברת אמריקן איגל, נוסעת בשם טיפאני מיילס השתוללה על המטוס וניסתה לפרוץ לתא הטייס רק בגלל שלא קיבלה את המשקה שביקשה מצוות הדיילים
מערכת ice | 
מטוס (צילום Magma Images)
טיסת השוקולד, הגרסה האמריקאית: במהלך טיסה של חברת אמריקן איגל, חברת בת של חברת אמריקן איירליינס, נוסעת בשם טיפאני מיילס בת ה-36, שטסה מפלורידה לוושינגטון, ניסתה לפרוץ לתא הטייס רק בגלל שלא קיבלה את המשקה שביקשה מצוות הדיילים.
על פי עדים שהיו באירוע - הנוסעת החלה להשתולל לאחר שהבינה שבטיסה עליה היא נמצאת לא יגישו אלכוהול בכלל. לטענת העדים הנוסעת אמרה לדיילים שיש לה חרדת טיסה ובגלל שהמטוס המריא באיחור של שעה כדור ההרגעה שלקחה מתחיל להתפוגג ולכן היא חייבת משקה כדי להירגע.

הדיילים כמובן הבהירו לה שמדובר בנהלים שאי אפשר לעבור עליהם בטיסה הזו, ובשלב זה היא כבר לא נשארה מאופקת, החלה להשתולל על המטוס ואף ניסתה להיכנס בזעם לתא הטייס. הטייסים החליטו לבצע נחיתת חירום בצפון קרולנייה והנוסעת הורדה מהמטוס ונלקחה להמשך חקירה. בהמשך היא שוחררה בערבות.
בניגוד לעבר, כיום ישנן טיסות רבות שהחליטו לא להגיש אלכוהול באוויר, זאת לאחר ריבוי מקרים של נוסעים שיכורים שהחלו להתפרע במהלך הטיסה. למרות זאת, המקרה הנוכחי הוא ההפך הגמור מכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה