משפט

דרמה בטיסה: נוסעת התפשטה לעיניי הנוסעים ההמומים ותקפה את הצוות

במהלך טיסה של חברת התעופה ההודית "ויסטרה" מאבו דאבי למומבאיי, צוות האוויר נאלץ להתמודד עם סיטואציה הזויה במיוחד בסיומה הוא קשר אישה מאיטליה למושב, לאחר זו התפשטה ותקפה באלימות את הדיילים. עם נחיתתה היא נעצרה
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
במהלך טיסה של חברת התעופה ההודית "ויסטרה" מאבו דאבי למומבאיי, צוות האוויר נאלץ להתמודד עם סיטואציה הזויה במיוחד בסיומה הוא קשר אישה מאיטליה למושב. כן, שמעתם נכון.
לטענת הצוות, אותה אישה, שנעצרה עם נחיתת המטוס בהודו על ידי המשטרה המקומית וכבר הספיקה להשתחרר בערבות, התפשטה במהלך הטיסה, תקפה את הצוות תוך שהיא פוגעת פיזית באחד הדיילים, ואף ירקה על דייל נוסף. 
בינתיים, עורך דינה של אותה אישה הכחיש את הטענות נגדה וקבע כי מדובר בסיפור שקרי. מחברת ויסטרה נמסר בתגובה לאירוע ההזוי כי צוות המטוס נאלץ לרסן את האישה בגלל "התנהגות מתמשכת לא ראויה ואלימה".
בתוך כך, ב"טיימס אוף אינדיה" פורסם כי במסגרת התלונה למשטרה, מסר אחד הדיילים שהנוסעת הכתה אותו באגרופים וירקה על איש צוות אחר. עוד נמסר מהעיתון כי האירוע החל אחרי שהאישה עזבה את המושב שלה במחלקת התיירים והלכה לשבת במושב במחלקת העסקים ללא אישור.
בנוסף לכך, על פי התלונה שהוגשה נגדה, הנוסעת חוללה אי סדר במטוס ואף התפשטה במהלך הטיסה. בעקבות זאת, הוציא קברניט המטוס הודעת התרעה על המצב והחליט גם לרסן את האישה על ידי קשירתה לכיסאה. דיקשית גאדם, סגן מפכ"ל משטרת מומבאיי, מסר לכתבים כי "האישה נעצרה על התנהגות לא נאותה. פירטנו לה את האשמות נגדה, הבאנו אותה בפני שופט ולאחר מכן היא הורשתה ללכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה