משפט

הזוי: דייל תקף אורחים עם פומפה ועשה צרכים במסדרון

דייל של חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס נעצר ביום שישי האחרון בנסיבות הזויות במיוחד, זאת לאחר שתקף במלון שמשמש את חברת התעופה אורחים באמצעות פומפה, עשה את צרכיו במסדרון, הפעיל את אזעקות האש, ואף חשוד כי הציף חלקית את המלון לאחר ששבר את הפייה של מערכת מתזי המים
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
דייל של חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס נעצר ביום שישי האחרון בנסיבות הזויות במיוחד. אותו דייל נעצר בחשד שתקף אורחים בבית מלון, כמו גם כבאים שהגיעו למקום, באמצעות פומפה של שירותים. כן כן, שמעתם נכון. המלון משמש את חברת התעופה בעיר דה מוין (Des Moines) שבמדינת איווה.
הדייל, טרווין היל, בן 21 מהעיר פיניקס, נעצר בשעות הבוקר המוקדמות ב-28 בינואר והואשם בהפרת סדר, תקיפה ואיום בנשק מסוכן. במסגרת המעצר והחקירה שלו, היל הכחיש בתוקף את כל האשמות כנגדו.
על פי דיווח באתר Paddle Your Own Kanoo, משטרת דה מוין הוזעקה למלון שבמרכז העיר בסביבות השעה שתיים לפנות בוקר בסוף השבוע שעבר, בעקבות דיווחים על חשוד החמוש בנשק שהוגדר "מסוכן". על פי הדוח הרשמי של המשטרה, אנשי הביטחון של המלון ציינו כי מדובר באדם שמתרוצץ ללא חולצה ותוקף אורחים אחרים באמצעות פומפה.
היל הסתובב לאורך מסדרונות המלון תוך שהוא מפעיל את אזעקות האש, ואף חשוד כי הציף חלקית את המלון לאחר ששבר את הפייה של מערכת מתזי המים באחד מחדרי התחזוקה, מה שגרם לפאניקה מוחלטת במלון אחרי שהפעיל את מערכות כיבוי האש. במלון מעריכים כי הנזק שנגרם מגיע לכ-10,000 דולרים.
השוטרים שהגיעו למקום מצאו את היל בחדר מדרגות בקומה ה-20 של המלון, כשהוא כבר מרותק על ידי כבאים שהוזעקו למקום ואף טענו שהותקפו על ידי היל. מספר אורחים דיווחו שהיל "רדף אחרי אנשים" ברחבי המלון עם הפומפה.
אחת הקורבנות אף סיפרה שהיא נמלטה מהמלון דרך חדר המדרגות ממרומי הקומה ה-18, לאחר שאזעקת האש הופעלה, שם היא גם נתקלה בהיל. על פי החשד, הוא רדף אחריה עם הפומפה בעודו צורח "אני פא*ינג הולך לתפוס אותך!". במזל, אותה האורחת הצליחה להימלט ללא פגע.
מספר אורחים נוספים סיפרו שהיל היכה אותם עם הפומפה, בעוד שאחרים טענו שהוא פשט את מכנסי הג'ינס שלו ועשה את צרכיו על רצפת המסדרון, כאשר השוטרים עצמם מצאו בקומה -19 את מה שנראה כמו צואה אנושית.היל נלקח למעצר ללא כל התנגדות ושוחרר למחרת בערבות. בבית המשפט, הוא טען לחפותו באשמת הפרת סדר. החברה סירבה להגיב על הדברים לאתר Paddle Your Own Kanoo.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה