השוק

אילון מאסק נחשף: כך המיליארדר עוזר לאוקראינה בשדה הקרב

אילון מאסק, עד לא מזמן האיש העשיר בעולם,  משמש תפקיד מפתח בהגנה על אוקראינה ומספק לה את שירות האינטרנט הלוויין Starlink, כשהוא שומר על הקליטה האינטרנטית אחרי שרוסיה ניסתה לשבש אותו. בנוסף, מאסק עוזר לאוקראינה לשפר את היכולות של התקפות המל"טים שלה
מערכת ice | 
SpaceX תמשיך לממן מסופי אינטרנט לווייני Starlink לאוקראינה (צילום shutterstock, יוטיוב/ insider News)
המלחמה באוקראינה נמשכת זמן רב מאוד וגובה קורבנות רבים בשני הצדדים. בזמן שישנן מדינות שעוזרות לאוקראינה, נודע כי גם המיליארדר ועד לא מזמן האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, עוזר בדרכים משלו לצד האוקראיני בלחימה.
על פי דיווח ב"סאנדיי טיימס" האנגלי, מאסק משמש תפקיד מפתח בהגנה על אוקראינה כשהוא מספק לה את שירות האינטרנט הלוויין Starlink שלו לאחר שהפלישה הרוסית בפברואר האחרון שיבשה את שירותי האינטרנט המקומיים.
על פי הדיווח, השירות שלו בבעלות החברה SpaceX התקין אלפי מסופים כדי לשמור על קליטה אינטרנטית עבור כוחות הצבא האוקראיני. עוד דווח כי שירות הלוויינים שמעניק מאסק לאוקראינה משפר את היכולות של התקפות המל"טים שלה.
"מאסק הכניס לידיו של הצבא האוקראיני את כוחו של האינטרנט, שניתן להשתמש בו בכל מיני דרכים", אמר הגנרל סר ריצ'רד בארונס, לשעבר ראש הפיקוד של כוחות הממלכה המאוחדת. עוד הוסיף כי "האינטרנט חשוב מאוד לאופן שבו המלחמה מתנהלת. חיילים יכולים לצפות במסך שמציג מפה טקטית של שדה הקרב, ולעזור להבין היכן נמצא האויב. זה עושה הבדל גדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה