בעולם

חוזה חיסול? מאמן הכושר האישי נורה למוות 12 פעמים

מאמן כושר מבריטניה נרצח בסוף שנת 2022 בג'מייקה על ידי גבר עם פנים מוסתרות, שירה בו 12 פעמים. המאמן טס לג'מייקה על מנת לפגוש את משפחת אביו ולנפוש. המשטרה עצרה חשוד בן 34 בחשד למעורבות
מערכת ice | 
אקדח (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
מאמן כושר מבריטניה טס למטרות נופש בג'מייקה אך לצערה של משפחתו הוא לא חזר משם. בזמן ששון פטרסון (33) בילה עם חברו בבריכה במלון בו הם השהו, אדם בלתי מזוהה נכנס למתחם וירה למוות במאמן 12 פעמים. 
בעקבות המוות המפתיע נפתחה חקירה משטרתית וההערכות הן שמדובר במתנקש שנשלח מבריטניה מטעם ארגון פשע בין-לאומי. הרקע המדויק לרצח עוד לא ברור אך מסתבר כי לפטרסון יש רקע פלילי נרחב במדינת מוצאו, הכולל שימוש בסמים ואחזקת נשק. 
עם זאת, ההערכות הן שלנופש של פטרסון בג'מייקה לא היה שום רקע פלילי ואמו אף טענה שהוא הגיע לשם על מנת להיפגש לראשונה עם משפחתו העשירה של אביו - דבר שמעולם לא זכה לעשות בסופו של דבר. כעת המשפחה העצובה, ובת זוגו מזה 13 שנים, דורשים צדק עבור פטרסון.
על פי ההערכות, פטרסון טס עם חברו שיין קמרון ונפגש ביעד עם חבר אחר שגורש מבריטניה, בשם אושיין ריצ'רדס (34), לאחר תחילת החקירה נעצר גבר בן 34 בחשד לרצח אך לא ברור אם מדובר בריצ'רדס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה