בעולם

המתקן האייקוני בדיסנילנד זוכה לשדרוג

"It's a Small World"  - המתקן האייקוני של פארקי השעשועים של דיסני זוכה לשדרוג. למתקן בדיסנילנד בקליפורניה יצטרפו שתי בובות נוספות היושבות בכיסא גלגלים כחלק ממדיניות הפארק לקרב את השונה
מערכת ice | 
דיסנילנד (צילום דיסנילנד)
דיסנילנד מדווחת אתמול (שישי) כי למתקן האייקוני בפארק השעשועים "It's a Small World" יצטרפו שתי בובות חדשות בכיסא גלגלים – לראשונה בפארק הנמצא באנהיים, קליפורניה ב-67 שנות היסטוריה.
בובה אחת תופיע בחלק של דרום אמריקה , כאשר השנייה תשב בין הבובות מסביב לעולם בחלק השולח את המבלים לסיום המתקן עם שיר אחד אחרון. ארין קינטניה, האחראית על הנגישות במתחם הנופש של דיסנילנד אמרה ל-CNN כי בדיסני הגיעו עם הרעיון לצוות שלה לפני מספר חודשים.

קינטניה, אשר גם היא מתניידת בכיסא גלגלים, אמרה שהיא ניסתה שהשינוי יראה אותנטי ככל הניתן. "אני מרגישה שרואים אותי. אני מרגישה שמייצגים אותי. זה רגע חשוב לקהילה שלי לקבל ייצוג. אני דמעתי כאשר ראיתי אותם במתקן", תיארה קינטניה את הרגשתה.
"אנחנו כל הזמן מחפשים לשפר את האטרקציות שלנו, ולא רק בדברים כיפים, אלא גם בדברים בעלי משמעות. מנסים להישאר מעודכנים, במיוחד, לעשות דברים חדשים", כך מסרה קים אירווין המנהלת היצירתית של דיסנילנד.
וורלד דיסני בפלורידה ויורו דיסני בפריז ייהנו גם הן מהשדרוג במתקן במהלך שנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה