תרבות ופנאי

דיסני חוגגת 100 שנות פעילות: האם החגיגות יגיעו לארץ?

וולט דיסני תחגוג בשנת 2023 מאה שנות פעילות ולקראת המאורע המרגש היא תשיק אין ספור תכנים ואירועים ברחבי כל העולם, עם תערוכה מיוחדת שככל הנראה תגיע גם אלינו לארץ
מערכת ice | 
דיסני חוגגת 100 (צילום טוויטר)
מפיקת הסרטים המצוירים האהובה ביותר בעולם, וולט דיסני, תחגוג ב-2023 מאה שנות פעילות ובהתחשב בכך שמדובר באחת החברות הגדולות ביותר בעולם זה לא מפתיע כלל שציון אבן דרך זו תהיה חגיגה אחת ענקית - שגם תגיע אלינו.
ביום חמישי האחרון דיסני השיקה את החגיגות באופן רשמי באירוע מיוחד בלונדון ובמסגרתו הכריזה על היקף החגיגות המלא שינוהל תחת ההאשטאג #sharethewonder. ספציפית בארץ יושר ערוץ יוטיוב עם כל שיריה האהובים של דיסני בעברית ואף יושק פסטיבל מיוחד לכבוד מארוול באחד הקניונים בארץ. 
ברחבי העולם דיסני עתידה לצאת מגדרה בכל הקשור לחגיגות וזאת החל ממרצ'נדייז חדש ומיוחד, תערוכות מיוחדות עם אביזרים עתיקים של החברה מכל שנות פעילותה (שכנראה גם תגיע לארץ), השקות של סרטים חדשים כמו Wish, ווילו, אלמנטל, אוואטר 2, אנטמן 3 ועוד רבים אחרים. כמו כן, דיסני תשיק סבב הופעות של קונצרטים ברחבי אירופה שיתרחש באפריל. 
לצד כל אלו, תושק תערוכת תלת ממד באירופה בתחילת מאי 2023 והחגיגות יגיעו גם לפארקים הרבים של דיסני ברחבי העולם. תכנים חדשים גם יגיעו לדיסני פלוס עם עונה חדשה של "לוקי", "מה אם" וסדרות נוספות מסדרת "מלחמת הכוכבים". לאחרונה סרט חדש ומצופה ביותר של דיסני, החידוש לייב אקשן של "בת הים הקטנה" עורר הרבה סערה לאחר שלוהקה שחקנית אפרו-אמריקאית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה