טלוויזיה

לאחר 100 שנות פעילות: גיבורה ראשונה במידות גדולות בדיסני

בצעד חסר תקדים דיסני משחררת סרט קצר חדש שהגיבורה שלו שונה מכל מה שנראה בסרטים של דיסני במאה שנות פעילותם. הכירו את הגיבורה הראשונה במידות גדולות של דיסני: ביאנקה הבלרינה
מערכת ice |  2
ריפלקט דיסני (צילום טוויטר)
רוב הנשים הצעירות היום גדלו על דיסני ובפרט על נסיכות רבות בעלות מידות גוף לא מציאותיות. רק לאחרונה יותר ויותר סרטים וקמפיינים כוללים נשים בכל הגדלים והצבעים והגיע גם הזמן שבו דיסני תיקח את הצעד הזה עם גיבורה ראשונה במידות גדולות לסרט הקצר החדש שלה.
מדובר בסרט קצר בשם ריפלקט (Reflect) ששם בקדמתו את ביאנקה, צעירה בעלת משקל גבוה שלומדת לרקוד בלט. בסרט הקצר היא מגיעה חסרת ביטחון לשיעור הריקוד לאחר שהמורה טוענת כי הקו המנחה הוא: "צוואר ארוך, בטן פנימה". במהרה ביאנקה מדמיינת שהיא לבד ונאבקת עם ההשתקפות של במראה, אותה היא לאט לאט לומדת לקבל ולאהוב.
כאמור, מדובר בצעד חסר תקדים של דיסני היות וזו הדמות הראשונה שמצוירת במידות גדולות שאינה נמצאת בתפקיד הנבל. מסתבר כי הסרט לא ממש חדש, אלא הוא חלק מסדרת סרטים קצרים ניסיונות שעלתה באמצע חודש ספטמבר לשירות הסטרימינג בלבד. 
למרות הצעד החשוב הזה, ישנם רבים שעדיין יצאו נגד דיסני באמרם שלחברה אין מספיק אומץ לשים גיבורה חשובה שכזו על המסך הגדול ובסרט באורך שעתיים ובמקום הם מחביאים אותה בתוך סדרה בשירות הסטרימינג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיסני בעיכוב אחרי אולפנים אחרים
    ללה 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שנה היה סרטון שהקדים את דיסני https://youtu.be/IdeSN54Ndo0 מומלץ להראות לילדים
    סגור
  • 1.
    טימטום! למה זה טוב להיות שמנה ..זה רע מאד
    nina 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאד לא בריא ,אפילו מסוכן ואף ילדה שמנה לא רוקדת ככה.והיא תמיד מושא ללעג.
    סגור