בעולם

"הסתה פומבית לשנאה": זו החולצה החריגה שלבש הנוסע ברכבת התחתית

איגוד התחבורה הציבורי הגיש תלונה למשטרה נגד אדם שלבש חולצה עם הכיתוב "אנטי יהודי" במטרו בפריז. ואלרי פקרס, נשיאת אזור איל דה פרנס: "אנו עורכים כעת בדיקות וזיהוי של אותו אדם עם צוותי איגוד התחבורה הציבורית, זאת בכדי להוביל להליכים הפליליים הרלוונטיים"
מערכת ice | 
אתר המטרו (צילום יחצ, freepik)
איגוד התחבורה הציבורי הגיש תלונה למשטרה נגד אדם שלבש חולצה עם הכיתוב "אנטי יהודי" במטרו בפריז. התיעוד, שהוכיח כי מדובר בתקרית אנטישמית, צולם ביום שני האחרון בסביבות השעה 17:00 בקו 13 של המטרו בתחנת Saint-François-Xavier. מי שאחראית על צילום התמונה היא סנדרין סבנה המשמשת כעורכת בתחנת הרדיו RCJ. 
על פי אתר franceinfo, ביום אמש נפתחה חקירה בגין "הסתה פומבית לשנאה" בעקבות החולצה שלבש אותו נוסע במטרו. אותה חקירה נפתחה לאחר דיווח של חטיבת רכשת הרכבות (BRF) לפרקליטות הפריז. 
ואלרי פקרס, נשיאת אזור איל דה פרנס, מיהרה להגיב על אותו אירוע מדאיג בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר). בציוץ שפרסמה, כתבה פקרס: "אנו עורכים כעת בדיקות וזיהוי של אותו אדם עם צוותי איגוד התחבורה הציבורית, זאת בכדי להוביל להליכים הפליליים הרלוונטיים". עוד ציינה נשיאת אזור איל דה פרנס בפניה עוקביה: "לאנטישמיות אין מקום בארצנו". 
כידוע, תופעת האנטישמיות המדאיגה הרימה את ראשה עם פרוץ המלחמה. רק לאחרונה הותקף כוכב היוטיוב, ג'ימי דונלדסון המוכר בזכות הכינוי MrBeast. קבוצת האקרים גרמה לכך שיופיעו מסרים אנטישמיים שונים כמו "מוות לישראל ו-"פאק ישראל". לצד אותם מסרים, הוצג דגל פלסטין. אותה קבוצת האקרים ערמומית ציינה בחלק העליון של השלטים כי על מימון המודעה אחראי היוטיובר המוכר. 
לאחר שנחשף למעשה העוולה של קבוצת ההאקרים, מיהר חבר הקונגרס, בראד שניידר, לפנות לרשויות המקומיות ולחברה שבבעלותה שלט החוצות ודרש מהן להסיר את המודעות הללו.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה