ויראלי

מה גרם לזמר המפורסם לתקוף את תל אביב? "העיר האנטישמית בעולם"

הזמר רותם כהן שיתף היום עם עוקביו צילום של פקחים עירוניים של עיריית תל אביב שהגיעו לסגור דוכן להנחת תפילין ותקף: "למי הם מפריעים?! לא מכריחים אף אחד ואפילו לא פונים אליך כשאתה עובר לידם". את מי תייג וכינה "משטרת המדינה החשאית"? 

מערכת ice | 
רותם כהן מניח תפילין (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של רותם כהן officialrotemcohen@)
כהן, שתיעד את התמונות בכיכר דיזנגוף בתל אביב והעלה לסטורי באינסטגרם שלו, תייג את ראש העיר, רון חולדאי ואת האינסטגרם הרשמי של העירייה והוסיף ביקורת חריפה על העיר, אותה כינה: "העיר האנטישמית בעולם! וזאת בושה אגב".
הזמר, המשיך לעדכן את 301 אלף עוקביו, והעלה לסטורי תמונה נוספת של פקח העירייה סמוך לדוכן התפילין והוסיף "משטרת המדינה החשאית. לשאלתכם, הדוכן התקפל". כהן אף שיתף בגאוווה תיעוד שלו מניח תפילין.

מתוך חשבון האינסטגרם של רותם כהן officialrotemcohen@

מתוך חשבון האינסטגרם של רותם כהן officialrotemcohen@
כזכור, כהן שיתף בחודש אוגוסט האחרון את ההתחזקות הרוחנית שלו בעקבות המאבקים הפנימיים בישראל על אופייה והודיע שבכוונתו לצום לראשונה בתשעה באב: "אני מודה, מעולם לא צמתי בתשעה באב. אבל באותה נשימה אני חייב להודות שכל הדיבורים המטרידים על למה יהדות זה לא! גרמו לי להבין כמה אני יהודי, וכמה אני דווקא עכשיו חייב לצום", הבהיר כהן, ואף הוסיף: "יותר מתמיד אני מבין שלא משנה כמה נתרחק מעצמנו, כמה מסכות נעטה, כמה תרבויות נחקור, וכמה נהיה פתוחים לעולם, ברור לי שאם הייתי גר בניו יורק והיו שואלים את השכן מהקומה שלי: “מי גר מולך?”, התשובה שלו תהיה :”יש כאן מוסיקאי... יהודי” - דווקא עכשיו, כשיש כל כך הרבה שנאה, כל כך הרבה פילוג, כל כך הרבה זלזול, באמונה ובכלל, אני בוחר לכבד את השורשים שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה