בעולם

השף האהוב מת במפתיע בחו"ל: משפחתו מגייסת תרומות להשבת הגופה

אבל כבד נפל על עולם הקולינריה ביום ראשון האחרון, כאשר נודע כי השף האוסטרלי פטריק אובריין, שנחשב לשונה מאוד בנוף הקולינרי, הלך לעולמו במפתיע כאשר שהה בסינגפור
מערכת ice | 
מטבח במסעדה (צילום freepik)
אחד השפים האוסטרלים המובילים ומי שנחשב לאישיות יוצאת דופן בעולם הקולינריה, פטריק אובריין, הלך לעולמו במפתיע כאשר שהה בסינגפור ביום ראשון השבוע. מותו התקבל בתדהמה באוסטרליה ורבים בתעשייה מיהרו לשלוח את תנחומיהם על המוות המצער.
אובריין היה שונה בנוף הקולינרי, והאופי הנינוח שלו כבש רבים בתעשיית הקולינריה שהגיעו ללמוד ממנו. מספרים עליו שהיה, בשונה מהאופי חם המזג של מרבית השפים, נחמד ורגוע, תמיד מוכן לחלוק את הידע שלו ושהוא עורר השראה ברבים וטובים בתחום.
"פטריק נתן את הלב והנשמה שלו לתעשייה", כתבה ברגש קארן דויל מהפדרציה הקולינרית האוסטרלית והוסיפה: "הוא העניק השראה לשפים ברחבי העולם עם אופיו הנחמד, המלמד וממלא התשוקה".
השף מעוטר הפרסים שרק בשנה שעברה זכה לכבוד ענק באוסטרליה וקיבל את מדליית 'מסדר אוסטרליה' על תרומתו הענקית לתעשיית האירוח. הוא נודע בשל יכולת הלימוד שלו, אותה שימש כדי להכשיר שפים רבים לאורך השנים.
לאחר מותו, משפחתו של השף הקימה גיוס כספים במטרה להחזיר את גופתו מסינגפור לאוסטרליה, מה שהסתבר כהליך לא כל כך פשוט ובוודאי לא זול. יומיים לאחר שפתחו את הגיוס, המשפחה הצליחה להגיע ל-30 אלף דולר בתרומות. במשפחה הודיעו כי כל הכספים הם במטרה להחזיר את גופתו ולהעניק לו טקס פרידה "כפי שכל כך מגיע לו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה