בעולם

בגיל 39: אימא לשניים נחנקה למוות כשהמיטה התקפלה עליה

אמא לשניים מבריטניה נהרגה בתאונה מחרידה במיטתה כאשר המנגנון ההידראולי התקלקל, וגרם לה להיחנק למוות. בתה מצאה אותה ללא רוח חיים
מערכת ice | 
הלן דייווי (צילום מתוך פייסבוק)
תאונה מחרידה בבריטניה: אישה בת 39, אם לשניים, נהרגה לאחר שמיטה הידראולית עם ארגז מצעים ענק התקפלה וחנקה אותה למוות. התקרית הטראגית ארעה כבר ביוני השנה, כאשר הלן דייווי, מאזור סיהאם, נמצאה מתה במיטתה בנסיבות לא ברורות.
החקירה שהסתיימה רק בימים האחרונים העלתה כי המוות נגרם מתאונה נדירה. במהלך החקירה, התברר כי אחת משתי בוכנות הגז של המיטה היתה תקולה. הדו"ח ציין שצווארה נלכד בין המזרן לבסיס המיטה, מה שגרם לה למוות מחנק. היא נמצאה על ידי בתה, אליזבת, בת ה-19, שנכנסה לחדרה. אליזבת סיפרה על הקושי להרים את המיטה כדי לשחרר את אמה, שכבר הייתה חסרת הכרה ופצועה בצווארה.
 
בתקשורת המקומית פורסם כי מדובר במיטה עות'מאנית שהמנגנון שלה מאפשר הרמה והורדה של בסיס המיטה באמצעות מערכת הרמת גז. היתרון שלה שהיא מספקת מקום רב לאחסון מתחת למזרן.
הרופא המומחה, ג'רמי צ'יפרפילד, קרא לממשלה לנקוט צעדים כדי למנוע מקרים דומים בעתיד. צ'יפרפילד הזהיר כי מכניזם הבוכנות של המיטות עשוי להוות סיכון חיים, והדגיש את הצורך לפעול במיידי כדי למנוע מקרי מוות נוספים. הוא שלח מכתבים לשרים ולמשרד לבטיחות מוצרי צריכה, והאיץ במשרד לספק תוכנית פעולה עד 2 בדצמבר.
משרד הסחר הבריטי הביע את תנחומיו למשפחה, והודיע כי הוא בוחן את הדו"ח כדי להבין את הנסיבות ולמנוע טרגדיות נוספות בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה