בעולם

צוקרברג חוגג: האם הוא עומד לעקוף את אילון מאסק וג'ף בזוס?

מארק צוקרברג מנכ"ל ומייסד מטא, רשם שיא חדש. לאחר שהגדיל את הונו ביותר מ-73 מיליארד דולר, צוקרברג מצטרף באופן רשמי למועדון ה-200 מיליארד דולר שמנה עד כה רק שלושה אנשים נוספים
מערכת ice | 
אילון מאסק, מארק צוקרברג, ג'ף בזוס (צילום shutterstock)
מייסד ומנכ"ל מטא מארק צוקרברג, הציג בשנים האחרונות בנוכחות קבועה בחמישה הפותחת של רשימת עשירי העולם. כעת, בזכות שורה של הצלחות צוקרברג, הגדיל את הונו ב-73.4 מיליארד דולר ובכך נכנס לראשונה למועדון ה-200 מיליארד דולר האקסקלוסיבי.
כמה הוא אקסקלוסיבי?
עד לאחרונה היו חברים בו רק 3 אנשים: אילון מאסק מנכ"ל טסלה, SpaceX  ו-X עם הון של 272 מיליארד דולר, ג'ף בזוס מייסד אמזון עם הון בגובה 211 מיליארד דולר וברנאר ארנו, איש העסקים הצרפתי ומנכ"ל קונצרן LVHM המאגד תחתיו שורה של מותגי יוקרה אשר מחזיק בהון של 206 מיליארד דולר.
לפני יותר מ-20 שנה צוקרברג, עשה מהפכה בחיינו והשיק לראשונה את הרשת החברתית פייסבוק בזמן שעוד היה סטודנט באוניברסיטת הרווארד ומאז הוא הרחיב את פעילותו ושינה את שם החברה למטא. הוא צבר את מרבית ההון שלו בעקבות הפעילות של מטא ועליות המטאוריות שמניית החברה רשמו כשרק השנה, מניית מטא זינקה בקרוב ל-64%.
מלבד הרשתות החברתיות שבבעלותה (פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ות'רדס), מטא החל גם לפעול בתחום הבינה המלאכותית ולפתוח משקפי VR. ביום רביעי האחרון, בכנס המפתחים השנתי שלה, צוקרברג הציג כמה מהפיתוחים החדשים של החברה כמו: דגם מוזל של ה-Meta Quest 3, מודל AI חדש ואב טיפוס של המשקפיים החכמות החדשות של מטא שעשויות לשבור את השוק.
צוקרברג הוא לא מנכ"ל החברה הטכנולוגית היחיד שרשם קפיצה משמעותית בהונו. גם ג'נסן הונאג מנכ"ל ענקית השבבים אנבידיה רשמו מתחילת השנה רווח מרשים של 62.2 מיליארד דולר בעקבות ההצלחה של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה