בעולם

ענקית רכבי היוקרה נכנסת לשוק הנדל"ן: כמה תעלה דירה במגדל המטורף?

חברת פורשה דיזיין, החברה הבת של יצרנית המכוניות המפורסמת, תפתח את "מגדל פורשה דיזיין בנגקוק" עם 22 סוויטות יוקרה, אשר יחל לבנות בתחילת 2025 ויתקיים עד 2028. המגדל עוצב בהשראת עקרונות עיצוב רכבי פורשה ויכלול חללים מעוצבים לאחסון רכבים, רמפה ספירלית, ומתקנים יוקרתיים כמו בריכה, מרכז כושר וספא. ומה המחיר?

מערכת ice | 
פורשה (צילום pexels)
חברת פורשה, הידועה בייצור מכוניות יוקרתיות, חורגת מעבר לתחום הרכב עם פרויקט נדל"ן חדשני מטורף באסיה. חברת הבת שלה, פורשה דיזיין, שמספקת מגוון מוצרים יוקרתיים מעטים ועד מחשבים ניידים, נכנסת לשוק הנדל"ן האסייתי עם השקת "מגדל פורשה דיזיין בנגקוק".
המגדל, שמתוכנן להתחיל בנייתו בשנה הבאה ולהשלים את הבנייה עד 2028, יהיה הפרויקט השלישי של פורשה בתחום הבניין, לאחר מגדלים במיאמי ושטוטגרט. המגדל החדש, המתנשא לגובה של 95 מטרים, יכלול 22 סוויטות יוקרה בעלות שתי או ארבע קומות, שטחן נע בין 525 ל-1,135 מ"ר.
 
עיצוב המבנה יושפע מהעקרונות הגרפיים של מכוניות פורשה, עם שלד הבניין שייקרא X FRAME, המהווה מחווה למכונית הקונספט Mission R. בראש המגדל תותקן תאורת LED בדמות "הכתר", השואבת השראה מהתאורה האחורית של מכוניות פורשה. המגדל עוצב לשלב בין תחושת היוקרה של רכבי פורשה לחוויית המגורים.
במרכז הבניין תתנוסס רמפה ספירלית, המאפשרת לדיירים לנהוג ישירות למכוניתם ולהחנותה בחללים מעוצבים המכונים "חללי תשוקה". חללים אלו לא רק משמשים לאחסון רכבים אלא גם לתצוגה ולמפגשים חברתיים. דלתות המרפסת בדירות ייבנו בהשראת גג השמש הניתן להסרה של פורשה 911, ותהיינה בעלות מנגנון פתיחה אוטומטי, המשלב בין חוץ לפנים.
 
בין המתקנים המיוחדים שיכלול המגדל ניתן למצוא בריכה באורך 25 מטרים, מרכז כושר, ספא, אזורים לאירועים עסקיים וחברתיים, וכן מתחם נוסף לפנאי. דירות המגדל יוצעו עם רהיטים בעיצוב מותאם אישית של פורשה דיזיין, שכוללים מטבחים עם מגירות וארונות חשמליים.
לגבי העלויות, מחירי הדירות צפויים להתחיל מסכום של 15 מיליון דולר, ועד 40 מיליון דולר ליחידות היוקרה הגבוהות כאמור, המגדל יתחיל בבנייה בתחילת 2025, ויחשוף את פרי התכנון בשלהי 2028, כך שיש עוד זמן להתארגן על התקציב הדרוש למי שמעוניין להיכנס לעולם היוקרה של פורשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה