בעולם

ספוטיפיי חותכת: הפודקאסט האהוב מכולם יורד מהאוויר

אלכס קופר, המנחה של הפודקאסט המפורסם והבלתי מסונן "Call Her Daddy", מסיימת את הקשר שלה עם ספוטיפיי
מערכת ice | 
לוגו ספוטיפיי (צילום Shutterstock)
אלכס קופר, המנחה של הפודקאסט המפורסם והבלתי מסונן "Call Her Daddy", חתמה על הסכם עם SiriusXM, שמעניק לפלטפורמה זכויות פרסום ופצה בלעדיות, כמו גם תוכן ואירועים נוספים. ההסכם לשלוש שנים שווה 125 מיליון דולר, יותר מהפי שניים מההסכם הקודם שלה עם ספוטיפיי.
ההסכם יביא תוכן בלעדי ל-SiriusXM החל מהשנה הבאה. SiriusXM קיבלה גם זכויות פרסום גלובליות בלעדיות לכל גרסאות רשת Unwell Network של קופר, הכוללת את הפודקאסטים "Hot Mess with Alix Earle", "Pretty Lonesome with Madeline Argy", "Boyfriend Material with Harry Jowsey" ו-"In Your Dreams with Owen Thiele".

"Call Her Daddy" - הפודקאסט השני בגודלו בספוטיפיי ב-2023 אחרי "The Joe Rogan Experience" - הוא עוד פודקאסט פופולרי שעוזב את זכויות השידור הבלעדיות בפלטפורמת הזרמה לטובת SiriusXM.
בינואר, ויל ארנט, ג'ייסון בייטמן וסין היייס עזבו את אמזון כדי להעביר את הפודקאסט שלהם "SmartLess" ל-SiriusXM בהסכם בשווי 100 מיליון דולר לשלוש שנים. למרות שספוטיפיי "הגבירה את המחויבות שלה לפודקאסטים", ספוטיפיי נאלצה לצמצם את הצוות שלה כדי לגבות את יותר מהמיליארד דולר שהשקיעה בפודקאסטים, שרובו הלך להסכמים עם סלבריטאים לפודקאסטים שמעולם לא יצאו לאור ולרכישת סטודיוני פודקאסטים שהיא סגרה מאוחר יותר.
למרות שסכום של 125 מיליון דולר יכול להישמע כמו סכום מפליג עבור פודקאסט, קופר הרוויחה מיליונים בעבר. ב-2021, קופר עזבה את Barstool Sports בהסכם של שלוש שנים עם ספוטיפיי בשווי 60 מיליון דולר.
"הדאדי גנג תמיד יהיו המעלה הראשונה שלי, ועם SiriusXM נמשיך למצוא דרכים חדשות להתפתח ולהעניק למאזינים שלי את החוויה הטובה ביותר", אמרה קופר בהצהרה. הדאדי גנג מתייחס למאזינים של קופר.
מאז השקתו ב-2018 עם השותפה לשעבר סופיה פרנקלין, קופר הפכה למפיקת הפודקאסטים הנשיים המאזינים ביותר בעולם, אמר SiriusXM בהודעה. "Call Her Daddy" ראיין כוכבי מוזיקה כמו זיין מאלק וכריסטינה אגילרה, וגם שחקניות כמו ג'יין פונדה וגווינת' פאלטרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה