מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: נועה קירל חוגגת, פאר טסי ממשיך לכבוש פסגות

דירוג ספוטיפיי השבועי של ice: פאר טסי ממשיך לככב עם האלבום המושמע ביותר השבוע, כאשר הוא מסיים כזמר השני המושמע ביותר השבוע, אחרי עומר אדם. אין אותי של נועה קירל ואושר כהן מככב בצמרת, נס וסטילה שולטים בגזרת השירים
מערכת ice | 
נועה קירל בספוטיפיי (צילום יוטיוב/ כאן 11, unsplash)
עומר אדם ממשיך לכבוש את רשימות ההשמעות של הישראלים בספוטיפיי, אחרי שסיים בדירוג ספוטיפיי השבועי של ice כאמן המושמע ביותר בישראל. מיד אחריו ממוקם פאר טסי, שממשיך לככב ולבסס את מעמדו כאחד האמנים המצליחים ביותר בישראל.
במקום השלישי אחד האמנים הלוהטים ביותר בישראל כיום, אושר כהן, אחריו אייל גולן, ומי שסוגרת את הרשימה היא טיילור סוויפט, שהישראלים המאוכזבים שהגיעו להופעה שלה ככל הנראה נאלצו לשמוע אותה רק בספוטיפיי, אחרי שסבב ההופעות שלה בווינה בוטל בעקבות התרעות על פיגועים.
השיר המושמע ביותר בספוטיפיי בישראל השבוע הוא אין אותי של אושר כהן ונועה קירל, שהשיג 503,252 האזנות. אחריהם, נס וסטילה מככבים ובגדול כאשר השיר באמפרים גרף 387,908 האזנות והשיר מגדלים של הצמד עם 376,604 האזנות. השיר מערב ראשון של איתי לוי עם 342,018, ומי שסוגר את החמישייה הפותחת הוא פאר טסי עם השיר רוז, שהשיג 319,690 האזנות.


גם בגזרת האלבומים במושמעים ביותר השבוע בספוטיפיי, פאר טסי ממשיך לכבוש פסגות כשהאלבום שלו, רדיו שטח 2, הוא האלבום המושמע ביותר בישראל השבוע. אחריו בילי אייליש עם האלבום החדש hit me hars and soft. 
במקום השלישי האלבום מזרח פרוע של טונה, אחריו עומד אדם עם האלבום עומר, ומי שסוגר את רשימת חמשת האלבומים המושמעים ביותר השבוע בספוטיפיי ישראל הוא אלבום 2 של פאר טסי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה