בעולם

ישראל תמשיך לחכות לאיראנים? "תקופת ההמתנה עלולה להיות ארוכה"

דובר משמרות המהפכה של איראן אמר בשיחה עם התקשורת הממלכתית כי התגובה "תגיע בזמן המתאים". לדבריו, "על האויב להמתין לתקיפות מחושבות ומדויקות". במקביל, מקורב לחיזבאללה צוטט לוושינגטון פוסט כמי שטוען כי הארגון ימתין עם המתקפה - עד לחזרת צוותי המו"מ מקטאר
מערכת ice | 
עלי ח'אמנאי (צילום shutterstock, ויקיפדיה/ khamenei.ir)
על רקע הכוננות הגבוהה בישראל מפני מתקפת נקם איראנית בעקבות חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמעיל הנייה על אדמת טהרן,  דובר משמרות המהפכה של איראן אמר היום (שלישי) לתקשורת הממלכתית במדינה כי "תקופת ההמתנה לתגובה האיראנית נגד ישראל עלולה להיות ארוכה".
לדבריו, כפי שהובאו על ידי ליאור בן ארי ב-ynet, התגובה האיראנית על חיסול ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה בטהרן "תגיע בזמן המתאים". הוא הדגיש: "לא השארנו אף תקיפה נגד מטרות איראניות ללא תגובה. על האויב להמתין לתקיפות מחושבות ומדויקות".
ביום שישי אמר מקורב לחיזבאללה לעיתון הוושינגטון פוסט כי ארגון הטרור צפוי להימנע מתגובה במהלך המשא ומתן לקידום עסקת חטופים בין ישראל לחמאס בקטאר. “פעולת התגמול יכולה לחכות”, צוטט המקור.
“אנחנו יכולים לומר שחיזבאללה לא יפתח בפעולת התגמול שלו במהלך השיחות בקטאר מכיוון שהמפלגה לא רוצה לתת דין וחשבון על שיבוש השיחות או עסקה אפשרית”. אותו מקורב לארגון הטרור הלבנוני הדגיש בפני הוושינגטון פוסט כי לא מדובר בריכוך המתקפה אלא בדחייה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה