בעולם

אילון מאסק יילחם נגד מארק צוקרברג? "זה יהיה קרב קצר"

אילון מאסק ממשיך להפתיע: איש העסקים המפורסם הכריז כי הוא מעוניין להילחם נגד ניקולאס מדורו, נשיא ונצואלה. מאסק נענה להצעתו של מדורו, זאת לאחר שהיזם האמריקאי – הקנדי נהג להאשים אותו בהונאת בחירות לנשיאות ונצואלה. בנוסף, אילון מאסק הודיע כי הוא מעוניין לצרף לקרב את מארק צוקרברג

מערכת ice | 
מארק צוקרברג ואילון מאסק (צילום shutterstock)
לאחר שדווח כי אילון מאסק מתמודד עם תביעות ענק נגדו ונגד שותפיו לענקית טסלה, בין היתר מצד בעלי מניות ועובדי החברה, איש העסקים והמשקיע האמריקאי – קנדי ממשיך להפתיע. שלשום (רביעי) הכריז אילון מאסק כי הוא מעוניין להילחם נגד ניקולאס מדורו, נשיא ונצואלה. כזכור, מדורו, פנה למאסק והציע לו להילחם נגדו, זאת לאחר שאיש העסקים המפורסם האשים אותו בביצוע הונאת בחירות לנשיאות ונצואלה. 
על אף שמדורו מכהן בימים אלו כנשיא ונצואלה, חברי האופוזיציה ערערו על ניצחונו בבחירות האחרונות וציינו כי אדמונדו גונזלס, היריב של ניקולאס מדורו, הוא המועמד שניצח.
לאחר שמדורו הציע למאסק להילחם נגדו, דבר שבפועל לא יקרה, פרסם איש העסקים המצליח ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), בו כתב כי הוא גם מעוניין להילחם נגד מארק צוקרברג, ממייסדי הרשת החברתית פייסבוק.
"מדורו הוא בחור גדול בעצמו וכנראה יודע להילחם, אז זה יהיה קרב אמיתי. זאק הוא בחור קטן, אז זה יהיה קרב קצר חחח", כך כתב אילון מאסק בציוץ שפרסם ברשת החברתית X. 
 
בשנה שעברה, מארק צוקרברג הצליח למנוע את הקרב עם אילון מאסק, בטענה כי היזם והמשקיע האמריקאי – קנדי לא רציני באמת. רק לאחרונה הכריז מאסק כי הוא יילחם בצוקרברג "בכל מקום, בכל זמן, בכל תנאי שירצה". מייסד הרשת החברתית "פייסבוק", מיהר להגיב על כך בחשבון הת'רדס שלו וכתב: "אנחנו באמת עושים את זה שוב?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה