ויראלי

טראמפ מאיים ואילון מאסק מהדהד: "בתי ספר כאלה לא יקבלו ממני גרוש"

האיש העשיר בעולם פרסם סרטון בו נאם המועמד הרפובליקני לנשיאות ובו אמר כי "יגן על הילדים". לדבריו, מוסדות חינוך שיחייבו במסכות וחיסונים לא יתוקצבו. הנשיא לשעבר יצא גם נגד "לימודי גזע" ולימודיי מגדר. האם התמיכה תתרגם לתרומה? 
מערכת ice | 
אילון מאסק, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
אילון מאסק שיתף סרטון מנאום של הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ. בנאומו אומר טראמפ כי הוא "יגן על הילדים" מפני לימודים המתמקדים ב"תאוריית גזע ביקורתית" וחינוך בנושא מגדר ומיניות. "שמרו על הילדים שלנו!" כתב מאסק בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) יחד עם הסרטון. בנאום אמר טראמפ כי אם יבחר לנשיאות הוא לא ייתן כסף לבתי ספר שיחייבו את התלמידים או המורים להתחסן או לעטות מסכה. 
 
מאסק הודיע בעבר על תמיכתו במועמדותו של טראמפ לנשיאות, ואף הודיע כי יתרום לו מיליוני דולרים בכל חודש. טראמפ התרברב בסכום וסיפר על החברות הקרובה בינו לבין איש העסקים העשיר. אך מאוחר יותר, לאחר הודעתה של קמלה האריס על הצטרפותה למירוץ, דיווחו בסוכנות הידיעות רויטרס כי מאסק טען כי מעולם לא אמר שיתרום לקמפיין את הסכום הזה.
הדעות של מאסק בנודע למגדר ולקהילה הטרנסג'נדרית ידועות ומתחדדות בזמן האחרון. בראיון אחרון עם איש הימין ג'ורדן פיטרסון אמר כי הוא מאמין שביתו הטרנסג'נדרית "נהרגה" על ידי "ווירוס מוח" והתייחס אליה בלשון זכר. ביתו טענה כי הדברים שאמר אינם נכונים וכי אביה מעולם לא קיבל אותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה