בעולם

טראמפ נגד אילון מאסק וטסלה? הקרב על שוק המכוניות החשמליות

בנאום ראשון בעצרת מאז ניסיון ההתנקשות, דיבר המועמד הרפובליקני על תמיכתו הכספים הנדיבה של האיש הכי עשיר בעולם. למרות הידידות והקשר הקרוב בין השניים קיימת מחלוקת מסוימת סביב נושא הרכב. בכל זאת, חשף הנשיא לשעבר, זאת הסיבה שאיש העסקים לא תוקף אותו בנושא
מערכת ice | 
טראמפ מאסק ביידן (צילום פלאש 90)
המירוץ לנשיאות ארצות הברית ממשיך להתחמם. בהמשך לשמועות כי הנשיא ביידן מתכנן להודיע על פרישה בקרוב, המועמד הרפובליקני מחמם מנועים ונהנה מהתמיכה של האיש הכי עשיר בעולם - אילון מאסק. לאחרונה נודע כי מאסק לא רק תומך בנשיא לשעבר במרוצו לנשיאות, אלא גם יתרום לו סכום כסף נכבד - 45 מיליון דולר לחודש. בנאום ראשון בעצרת מאז ניסיון ההתנקשות דיבר טראמפ על הקשר שלו עם התורם. 
 
"אנחנו חברים טובים", אמר. וסיפר כי הם מדברים בטלפון באופן קבוע. טראמפ סיפר כי מאסק לא הזכיר את התרומה הנדיבה לקמפיין שלו כאשר דיברו. "אנשים מסוימים, הם תורמים לך שני דולרים ואתה צריך לקחת אותם לארוחת צהריים", סיפר, לדבריו, מאסק אינו פועל כך וטראמפ למד על עניין התרומה רק כשקרא על כך. עוד הוסיף כי לדעתו מאסק "הוא איש חכם, ואנחנו צריכים להפוך את החיים של האנשים החכמים לטובים". טראמפ התייחס גם לסוגיית המכוניות החשמליות.
בעוד מאסק מנסה לקדם את שוק המכוניות החשמליות ולשווק את מכוניות הטסלה והסייברטראק, טראמפ ממשיך לטעון כי הוא אינו מעוניין בשוק שהוא 100% מכוניות חשמליות. למרות זאת, אמר בנאומו, מאסק לא מתנגד לו בשל עמדותיו לגבי מכוניות חשמליות והוא תמוך בו על-אף עמדתו של טראמפ בנושא. 
טראמפ סיפר כי מאסק תומך בו כי הוא מבין שטראמפ אינו מתנגד באופן עקרוני למכוניות חשמליות. "נהגתי בהן, הן נהדרות", אמר הנשיא לשעבר. למרות זאת, הדגיש כי מדובר בחידוש שלא כולם יהנו ממנו. טראמפ ציין כי אנשים שצריכים לנהוג למרחקים ארוכים לא יוכלו להשתמש במכוניות חשמליות, ולכן הוא אינו תומך בהפיכת השוק כולו לחשמלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה