דיגיטל וטק

מארק צוקרברג ומנכ"ל אנבידיה במפגש פסגה: כל הפרטים

אנבידיה הציגה שורה של שירותים, מודלי בינה מלאכותית ופלטפורמות מחשוב שונות אשר יאפשרו להאיץ את הפיתוח של הדור הבא של רובוטיים דמויי אדם. ג'נסן הואנג, מנכ"ל ומייסד אנבידיה: "הגל הבא במהפכת הבינה המלאכותית הוא רובוטיקה, ואחד הפיתוחים המרגשים ביותר בתחום הוא רובוטים דמויי אדם"

מערכת ice | 
צוקרברג והואנג (צילום יח"צ)
חברת המחשוב המואץ וענקית הבינה המלאכותית NVIDIA חשפה בכנס הגרפיקה הממוחשבת SIGGRAPH שורה של שירותים, מודלי בינה מלאכותית ופלטפורמות מחשוב שיאפשרו להאיץ את הפיתוח של הדור הבא של רובוטים דמויי אדם (Humanoid Robots) ולהטמיע רובוטים ומכונות אוטונומיות בתעשיות שונות. 
בין הפיתוחים החדשים שהציגה אנבידיה בכנס הגרפיקה: מיקרו-שירותים ותשתיות תוכנה לאימון וסימולציה של רובוטים, הזמינים בפלטפורמתNVIDIA NIM Microservices , NVIDIA OSMO, שירות תזמור המאפשר להפעיל מספר גדול של רובוטים יחד, ותוכנה מבוססת סימולציה ובינה מלאכותית לתהליכי אימון של רובוטים. 
"הגל הבא במהפכת הבינה המלאכותית הוא רובוטיקה, ואחד הפיתוחים המרגשים ביותר בתחום הוא רובוטים דמויי אדם", כך ציין ג'נסן הואנג, מנכ"ל ומייסד אנבידיה.  עוד הוסיף, מייסד ענקית הבינה המלאכותית: "אנחנו מקדמים את כל מערך הרובוטיקה של אנבידיה, ומאפשרים למפתחי רובוטים ולחברות מכל העולם להשתמש בפלטפורמות, בספריות ההאצה ובמודלי הבינה המלאכותית המתאימים לצרכיהם". 
NVIDIA NIM Microservices הן תוכנות בינה מלאכותית שאומנו מראש, זמינות בקונטיינרים ומאפשרות למפתחים לצמצם את משך ההטמעה של יישומים שונים משבועות לדקות ספורות. בתחום הרובוטים, המיקרו-שירותים החדשים שהושקו כעת יעניקו למפתחים שיפורים והרחבות לתהליכי הסימולציה בפלטפורמת הרובוטיקה של אנבידיה NVIDIA Isaac SIM. 
בכנס המיוחד, נכח גם מארק צוקרברג, ממייסדי הרשת החברתית "פייסבוק". צוקרברג דיבר על השקת AI Studio של מטא - פלטפורמה חדשה המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף דמויות מבוססות בינה מלאכותית, כדי להפוך אותה לנגישה עבור מיליוני יוצרים ועסקים קטנים.
צוקרברג ציין: "אחד הדברים שמניעים שיפור באיכות המודלים הוא שבעבר היה לנו מודל שונה לכל סוג של תוכן. ככל שהמודלים הופכים גדולים וכלליים יותר, זה הולך ומשתפר. אני חולם על יום שבו אפשר כמעט לדמיין את כל פייסבוק או אינסטגרם כמודל בינה מלאכותית יחיד המאחד את כל סוגי התוכן והמערכות השונות יחד".
בהמשך, הואנג דיבר על החזון שלו לעתיד הבינה המלאכותית והדגיש את הדרך בה האינטראקציה עם בינה מלאכותית הופכת לאינטואיטיבית יותר, מעבר לאינטראקציות טקסטואליות בלבד.
"הבינה המלאכותית של היום עובדת בתורות. אתה אומר משהו והיא אומרת משהו בחזרה. בעתיד, בינה מלאכותית תוכל לשקול אפשרויות מרובות, או לייצר עץ של אפשרויות ולחזות תוצאות לכל החלטה, מה שהופך אותה לעוצמתית הרבה יותר", כך אמר הואנג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה