דיגיטל וטק

אנבידיה מאיצה את גל ה-AI הבא בשורת פיתוחים חדשניים

אנבידיה הכריזה על שורה של חידושים ופיתוחים בתחום הבינה המלאכותית והרובוטיקה בכנס SIGGRAPH 2024 בדנבר, בכוונה להאיץ את מהפכת הבינה המלאכותית ולהטמיע רובוטים דמויי אדם בתעשיות רבות
רפאל בן זקרי |  1
אנבידיה (צילום shutterstock)
אנבידיה מכריזה על שורה של חידושים בתחום הבינה המלאכותית והרובוטיקה, בכנס SIGGRAPH 2024 שהתקיים בדנבר. בין ההכרזות המרשימות היו שירותי ענן, מיקרו-שירותים ותוכנות סימולציה שיאיצו את הפיתוח של רובוטים דמויי אדם וישפרו את האוטומציה בתעשיות רבות.
אחד מהפיתוחים הבולטים שהוצגו הוא פלטפורמת NVIDIA NIM Microservices, שמספקת כלים לאימון וסימולציה של רובוטים. הפלטפורמה כוללת את שירות הענן NVIDIA OSMO, המאפשר תזמור תהליכי עבודה עם מספר רב של רובוטים במקביל ומקצר את זמני הפיתוח. חידוש מעניין נוסף הוא תוכנת MimicGen NIM, שמאפשרת ליצור נתונים סינתטיים של תנועה באמצעות מכשירים כמו Apple Vision Pro. כמו כן, שירות Robocasa NIM מאפשר למפתחים ליצור סביבות סימולציה מתקדמות בתקן OpenUSD.
בנוסף, הוכרזו בכנס שיפורים בתקן OpenUSD, המאפשרים יצירת סימולציות תלת-ממדיות לרובוטיקה, עיצוב תעשייתי והנדסה. השיפורים הללו מקלים על מפתחים לבנות עולמות וירטואליים מדויקים ולהאיץ את הפיתוח של רובוטים חכמים.
אנבידיה הציגה גם את תוכנת fVDB Mesh Generation NIM, שמסייעת ביצירת ייצוגים וירטואליים של העולם האמיתי עבור יישומי בינה מלאכותית. חברת אורקל הכריזה על שילוב מעבדי גרפיקה מתקדמים של אנבידיה בתשתית הענן שלה, מה שיאפשר חישובים גרפיים מתקדמים ללקוחות רבים.
עם החידושים הללו, אנבידיה מכוונת להאיץ את הגל הבא של מהפכת הבינה המלאכותית, המתמקדת ברובוטים דמויי אדם. החברה שואפת לשפר את היכולות האוטונומיות של הרובוטים ולהטמיעם בתעשיות רבות ומגוונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז למה המניה שלה כל הזמן בירידה ?" (ל"ת)
    א.מנ 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור