דיגיטל וטק

אנבידיה חושפת פריצות דרך בתחום הרכב האוטונומי והתעשייה הרובוטית

ענקית השבבים הכריזה בכנס ה-CVPR על פריצות דרך בתחום הבינה המלאכותית, המחשוב המואץ והסימולציות. הממשק החדש Omniverse Cloud Sensor RTX API והמודל FoundationPose מבטיחים לשדרג את בטיחות הרכב האוטונומי ולייעל את תעשיית הרובוטיקה
רפאל בן זקרי | 
אנבידיה (צילום shutterstock)
כנס הראייה הממוחשבת CVPR שנערך אמש בסיאטל הביא עימו לבמה את המחקרים והטכנולוגיות החדשניות של ענקית המחשוב אנבידיה. החברה הכריזה על פריצות דרך בתחום המחשוב המואץ והבינה המלאכותית, שעתידות להשפיע משמעותית על פיתוח מערכות נהיגה אוטונומית ועל תעשיית המפעלים הרובוטיים.
במהלך הכנס, אנבידיה הציגה את NVIDIA Omniverse Cloud Sensor RTX API, ממשק מיקרו-שירותים חדש המאפשר בניית סימולציות חיישנים המבוססות על נתוני אמת ונתונים סינתטיים. הפיתוח החדש מאפשר למפתחים ליצור סימולציות מדויקות יותר ולבדוק את המערכות לפני התקנתן ברכבי ניסוי, מה שמגדיל את הבטיחות וחוסך במשאבים.
החברה הציגה בכנס גם מודל חדשני בשם FoundationPose, המיועד לסייע לרובוטים אוטונומיים בזיהוי אובייקטים ועובדים בסביבתם, גם בתנאי תאורה לקויים או בשדה ראייה עמוס. המודל מאפשר להסיק במהירות את מנח האובייקטים בסביבה משתנה ללא צורך באימון מחודש של המודל.
אחד מהישגי הכנס היה זכייתה של אנבידיה במקום הראשון בתחרות Autonomous Grand Challenge. המודל הזוכה, Hydra-MDP, אומן על פלטפורמת הבינה המלאכותית NVIDIA DGX ונבחן בעזרת פלטפורמת הסימולציות NVIDIA Omniverse. המודל הצליח לנווט בנסיעה תוך התמודדות עם אלפי תרחישים חדשים, והציג ביצועים מרשימים במדדי בטיחות ונוחות הנוסעים.
בנוסף, אנבידיה הציגה את מערך הנתונים הסינתטי הגדול ביותר של מתחם מקורה במסגרת אתגר AI City Challenge. האתגר נועד לסייע לחוקרים לפתח פתרונות לערים חכמות ואוטומציה תעשייתית, כשהפתרונות נדרשים לשפר את היעילות התפעולית ולשמור על בטיחות העובדים בסביבה צפופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה