דיגיטל וטק

אנבידיה ממריאה: האם תגיע לשווי של 6 טריליון דולר עד סוף השנה?

אנבידיה נמצאת בפני רגע קריטי עם אפשרות להכפיל את שוויה הנוכחי ולעלות לשווי שוק מדהים של 6 טריליון דולר. הדוחות הכספיים הקרובים ושבבי ה-AI החדשים עשויים להוביל להפתעה בשוק. האם החברה תכבוש את הפסגה מחדש?
רפאל בן זקרי | 
אנבידיה (צילום יוטיוב/ NVIDIA)
אנבידיה נמצאת על סף רגע מכריע בשוק הטכנולוגיה, עם פוטנציאל להכפיל את שוויה הנוכחי ולהגיע לשווי שוק של 6 טריליון דולר עד סוף השנה. כך טוען אריק ג'קסון, מייסד ונשיא חברת EMJ Capital.
בראיון לפודקאסט של Yahoo Finance, ג'קסון מסביר כי אנבידיה עשויה להשיג זאת על ידי הצגת דוחות כספיים חזקים במיוחד באוגוסט או בנובמבר, המראים על ביקוש מתמשך לשבבי H100 ו-H200. כמו כן, החברה צפויה לחשוף את שבבי Blackwell החדשים הממוקדים לשימוש בבינה מלאכותית, מה שיגדיל את התעניינות המשקיעים.
מייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג, ציין במאי האחרון כי מגמות הביקוש ממשיכות לעלות. אם הדוחות הכספיים יעמדו בציפיות, ג'קסון מאמין כי המשקיעים יהיו מוכנים לשלם מכפיל רווח (PE) גבוה יותר כדי להחזיק במניות החברה. נכון להיום, מניות אנבידיה נסחרות במכפיל רווח של כ-50, כמעט פי שניים ממכפיל השוק הרחב. ג'קסון מעריך כי במקרה של תגובה אופטימית מצד המשקיעים לדוחות הכספיים, מניות החברה עשויות להגיע לשווי של 250 דולר למניה, במקום 131 דולר כיום.
השנה הייתה שנה משמעותית עבור אנבידיה, כאשר ב-18 ביוני הגיעה לשווי שוק של 3.34 טריליון דולר ועברה את מיקרוסופט והפכה לחברה בעלת השווי הגבוה בעולם. עם זאת, מאז ירדה אנבידיה מהמקום הראשון והשני לשווי שוק נמוך יותר מאפל ומיקרוסופט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה