דיגיטל וטק

מטא ואנבידיה מכריזות על שת"פ: זה המוצר החדש שהן השיקו

זמן קצר לאחר ההכרזה של מטא על מודל הבינה המלאכותית החדש שלה, ענקית השבבים אנבידיה, השיקה שורה של כלים חדשים מבוססים על הטכנולוגיה החדשה של מטא. מנכ"ל אנבידיה:"רגע מכריע במסע לאימוץ בינה מלאכותית בעולם"
מערכת ice |  1
מארק צוקרברג (צילום flickr/ Anthony Quintano)
ענקית המדיה החברתית מטא, הכריזה היום על גרסה חדשה למודל הבינה המלאכותית שפתחה Llama 3.1. על פי מבחנים שבוצעו, המודל החדש, מציג יכולות מרשימות בתחומים רבים. בשונה ממתחרות אחרות בשוק המודל של מטא זמין להורדה בחינם וניתן להשתמש בו ללא החובה לשתף נתונים עם החברה.
במקביל להשקה זו, ענקית השבבים האמריקאית אנבידיה, שלא מפסיקה לרשום הישגים חדשים, הכריזה על השקת שורה של יישומים וכלים שיאפשרו לארגונים ולמדינות לבנות ולשפר יישומי בינה מלאכותית, כאשר כל אלו נשענים על המודל שמטא פתחה. 
השירותים החדשים שאנבידיה השיקה היום הינם: NVIDIA AI Foundry ו-NVIDIA NIM והם מיועדים לסייע לארגונים, חברות ועוד לפתח ולהטמיע תוכנות ויישומים מבוססים בינה מלאכותית. הפיתוח החדש יאפשר ללקוחות ליצור מודלי בינה מלאכותית ולהתאים אותם לפי תחום העיסוק שלהם. זמן קצר לאחר ההכרזה, חברות גדולות ברחבי העולם כמו אמדוקס ואחרות הודיעו שיעשו שימוש בטכנולוגיה החדשה של שתי החברות. 
ג'נסן הואנג, מנכ"ל ומייסד אנבידיה, אמר: "מודל Llama 3.1 של מטא מסמנים רגע מכריע במסע לאימוץ בינה מלאכותית יוצרת בארגונים בעולם. Llama 3.1 פותח את השערים לכל ארגון ותעשייה לבניית יישומי בינה מלאכותית חדישים. שירות ה-AI Foundry של אנבידיה משלב את Llama 3.1 לאורך כל תהליך הפיתוח, כדי לעזור לארגונים לבנות ולפרוס מודלי Llama מותאמים לצרכיהם".
מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא, התייחס לשיתוף הפעולה בין החברות ומסר: "המודלים החדשים של Llama 3.1 הם צעד סופר חשוב עבור בינה מלאכותית בקוד פתוח. עם NVIDIA AI Foundry, חברות יכולות ליצור ולהתאים בקלות את שירותי ה-AI המתקדמים שאנשים רוצים, ולפרוס אותם עם NIVIDIA NIM. אני נרגש מהאפשרות שהכלים הללו יהיו כעת בידיהם של אנשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Loop
    איליה 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    AI שמאפשר לפתח AI ...
    סגור