השוק

הישג להייטק הישראלי: ענקית התוכנה האמריקאית מכריזה על רכישה

לאחר שיתוף פעולה מוצלח בין השתיים, ענקית התוכנה בתחום הביטוח Applied Systems, מכריזה על כניסה לשוק הישראלי עם רכישת סטארטאפ האינשורטק Planck. סכום העסקה לא נחשף, אך לפי הערכות הוא עומד על לפחות 200 מיליון דולר. כל הפרטים
מערכת ice |  2
מייסדי פלאנק (צילום פלאנק)
אחרי שיתוף פעולה מוצלח בניהן, סטארטאפ האינשורטק הישראלי Planck, הודיעה היום (שלישי), על כך שנרכש על ידי ענקית התוכנה האמריקאית Applied Systems. בהופעה משותפת שהוציא השתיים לא צוין סכום הרכישה, אך מסתמן שהוא עומד על 200 מיליון דולר. 
Planck (פלאנק), הוקמה ב-2016 על ידי אלעד צור (מנכ"ל החברה), אמיר כהן, ודוד שפירו. החברה, פיתחה פלטפורמה אשר מבוססת בינה מלאכותית שמנתחת התנהלות של חברות בתחום הביטוח ומפיקה עבורן תובנות על מנת לסייע להן בייעול תהליכים והפחתת עליות.
מאז הקמתה, Planck גייסה 73 מיליון דולר משורה של קרנות הון סיכון מובילות ונכון להיום חברות רבות משתמשות בשירותיה. אחת החברות הראשונות שהשכילו להבין את הפוטנציאל של החברה ושל המוצר שלה היא Applied Systems, ספקית התוכנה הגדולה בעולם הביטוח שהייתה כל כך מרוצה משיתוף הפעולה עמה עד שעכשיו היא החליטה לרכוש אותה.
טיילור רודס, מנכ"ל Applied Systems, התייחס לעסקה המדוברת ואמר: "אנו מאמינים כי הגיע העת לנקוט בפעולות מהותיות לטובת הטמעת הבינה המלאכותית בתעשיית הביטוח, ולהוביל אותה למחוזות מתקדמים יותר. רכישת Planck מהווה עבורנו השקעה אסטרטגית בצוות של מומחי AI ומדעי הנתונים ברמה עולמית, מתוך מטרה משותפת להאיץ את זרימות העבודה בשוק הביטוח באמצעות הטכנולוגיה הזו".
רודס, המשיך בדבריו וציין כי: "באמצעות מינוף הטכנולוגיות הקיימות שלנו עבור שוק הסוכנים ושוק חברות הביטוח, נוכל לייצר הזדמנויות משמעותיות ולבנות דור חדש של פתרונות מונעי AI שיעניקו ערך חדש ומשופר עבור הלקוחות שלנו, הן הספקים והן הסוכנויות".
אלעד צור, מנכ"ל ומייסד-שותף Planck, התייחס גם הוא לעסקה וציין: "פלאנק הוקמה לפני פחות מעשור ומאז הצלחנו לייצר יתרון עסקי עבור מנעד רחב של לקוחות מתחום הביטוח העסקי ברחבי העולם. המוצר שלנו, מבוסס על יכולות ה-AI, מציע גישה למידע עסקי בזמן אמת, במטרה להעניק תמונת מצב מלאה וחיונית על עסקים עבור חברות הביטוח. המוצר מזהה גורמי סיכון לעסק, ומאפשר לגופי הביטוח להתאים את תנאי הפוליסה למבוטח, תוך כדי התייעלות כספית והפחתת יחס ההפסד החיתומי".
צור, התייחס לקשר עם עמיתיו האמריקאיים ואמר: "האמון של Applied Systems במוצר של פלאנק הוא חותמת לערך הגבוה שהפלטפורמה הצליחה להביא לקהל לקוחותינו, חברות מובילות בתעשייה. בעסקה זו אנו מובילים שיתוף פעולה להרחבת הכוח של ה-AI לצד ההפצה של סוכנויות וברוקרים בשוק הביטוח, בנוסף לקהל החתמים בחברות הביטוח עצמן. מעבר לכך, הישג גדול בפני עצמו הוא הובלת ענקית גלובלית כמו אפלייד סיסטמס להיכנס לשוק המקומי ולצמוח כאן בצורה משמעותית כך שתתרום לאקוסיסטם הישראלי. אנחנו מתרגשים לצאת לדרך חדשה במסע של פלאנק כחלק מאפלייד סיסטמס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אל תיפלו בפח
    גאוותנים 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק פה להזכיר לבנות לא כדאי לצאת עם הייטקיסטים במיוחד יוצאי יחידה מובחרת ובמיוחד אלו שגרים בתל אביב. אל תחכו לנסיון כואב תקשיבו לאחותכן
    סגור
  • 1.
    הייטק
    חיהב 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שקר
    סגור