בעולם

בשווי 224 מיליון דולר: משלוח בננות לגרמניה הפתיע את השוטרים

לא פעם אנו שומעים על דרכים יצירתיות ומגוונות, בהן משתמשים סוחרים סמים ומבריחים, במטרה להערים על פקחי הגבולות ושוטרים. הפעם, היה זה משלוח ענק של בננות, שהסתיר סמים בשווי 224 מיליון דולר
מערכת ice | 
ניידות משטרה (צילום pixabay)
הברחות סמים הן תופעה קשה שמעסיקה רבות את פקחי הגבולות וארגוני המשטרה ברחבי העולם, כאשר בכל יום אנו שומעים על תפיסה כזו או אחרת, ולעתים הן גדולות במיוחד.
אחת התפיסות הגדולות שפורסמו לאחרונה ברחבי העולם היא זו שקרתה באקוודור. פקחי הגבולות במדינה עצרו לחיפוש מעמיק משלוח בננות שעל פניו נראה תמים, אך לא האמינו כשראו מה הוסתר בפנים.
לא פחות מ-6.23 טונות של קוקאין אותרו על ידי פקחי הגבולות במדינה שנארזו ב-5,630 שקיות, מוכנות להפצה. כך על פי דיווח של רשת BBC. המשלוח, שהיה בדרכו לגרמניה, אותר על ידי כלבי ההרחה ושווה על פי הערכות, 224 מיליון דולר, אם היה מגיע ליעדו. חמישה בני אדם נעצרו.
רק אתמול (שני) פורסם כי דוגמנית ישראלית בעלת אזרחות אמריקאית וישראלית, בת 24 מירושלים בשם ג'ני מאק, עומדת במרכזה של פרשת סמים ענקית בברזיל. זאת כאשר היא נעצרה לאחרונה על ידי כוחות משטרה במדינה, ובחיפוש שביצעו איתרו במזוודה שלה לא פחות מ-4 ק"ג קוקאין. זאת כאשר החשד הוא כי היא התכוונה להבריח אותם לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה