בעולם

מזעזע: ניסתה לצלם סלפי ליד רכבת חולפת - ונהרגה במקום

דולצ'ה אלונדרה גרסיה הרננדז, צעירה בת 25 ממקסיקו ואמא לילד קטן, נהרגה בעת שניסתה לצלם סלפי עם רכבת הקיטור "הקיסרית", שנבנתה בשנת 1930 והייתה בעת נסיעת ראווה ברחבי אמריקה הצפונית
מערכת ice | 
שוטרת (צילום shutterstock)
תיירים ואזרחים רבים הגיעו לעיירה נופאלה דה ויז'גראן שבמקסיקו, במטרה לערוך קבלת פנים ל"קיסרית" – רכבת קיטור הפועלת באזור מאז 1930. אלא שהאירוע המרגש נגמר בטרגדיה נוראית, כאשר אישה צעירה ניסתה לצלם סלפי עם הרכבת העתיקה, נחבלה ממנה בראשה – ונהרגה במקום.
האירוע הקשה צולם מזוויות רבות, שכן רבים שלפו את המצלמות במיוחד לרגל הגעתה של רכבת הקיטור. עדי ראיה במקום אמרו כי הם שמעו את דולצ'ה אלונדרה גרסיה הרננדז בת ה-25, מזהירה את בנה הצעיר להתרחק מהרכבת, אך לא שיערה בעצמה כי היא למעשה זו שתיפגע ממנה בעצמה. הרכבת אמנם המשיכה בנסיעתה כמתוכנן, אך הרשויות שיגרו הודעות אזהרה לכל הצופים כי עליהם לשמור על מרחק של לפחות 10 מטרים מרכבתה הקיטור – למען ביטחונם האישי.
"הקיסרית", אשר נבנתה בקנדה בשנת 1930, היא היחידה אשר מסוגלת לנסוע כיום. היא לא הייתה כלל בשימוש במשך יותר מעשור, אך כעת יצאה לנסיעת ראווה ברחבי אמריקה הצפונית, ומחר (שישי, ה-7 ביוני) היא צפויה לסיים את נסיעתה במקסיקו סיטי.
 
נזכיר כי לאחרונה במקסיקו התקיימו בחירות לראשות הממשלה בהן זכתה מועמדת מפלגת השלטון קלאודיה שיינבאום, ועשתה היסטוריה כפולה: הנשיאה האישה הראשונה שנבחרה לתפקיד במקסיקו, וכן היהודייה הראשונה שתכהן בתפקיד. כמו כן, רק הבוקר (חמישי) אירעה תאונת דרכים ליד קריית במהלכה נהג שיכור פגע ברוכב אופניים, שאחר כך זוהה כסגן אלוף ישראל ברכיבת אופניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה