בעולם

רשת KFC חוטפת בגלל "התמיכה בישראל": מטען התפוצץ בסניף

שני סניפים של רשת המזון המהיר KFC בבגדאד, הושחתו בעקבות "התמיכה" של הרשת בישראל. מטען התפוצץ בכניסה לסניף ברחוב "פלסטין", סניף נוסף הושחת על ידי מספר רעולי פנים ששברו כל מה שזז. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
סניף KFC הושחת (צילום צילום מסך מתוך טוויטר @ChristerSfeir)
רשת המזון המהיר KFC, שחזרה בשנים האחרונות להפעיל סניפים בישראל אחרי תקופה בה עזבה את המדינה, חוטפת בעיראק בגלל "התמיכה בישראל" לטענתם, כאשר בתוך 48 השעות האחרונות שני סניפים של הרשת בעיר הבירה, בגדאד, הושחתו.
תקיפת הסניף הראשונה התרחשה ברחוב "פלסטין" שבעיר, לשם הגיעו שני גברים רכובים על אופנוע בשעת לילה מאוחרת והשליכו מטען חבלה מאולתר אל עבר הסניף. בעקבות כך, אירע פיצוץ גדול במקום ונגרם נזק רב. במזל, לא היו נפגעים באירוע.
בהמשך, הושחת סניף נוסף של הרשת בעיר, אחרי שרעולי פנים פרצו אל הסניף של רשת המזון המהיר האמריקאית, ניפצו את החלונות בעזרת חפצים שהחזיקו בידם והרסו את השולחנות והכיסאות במקום. בשני האירועים, הפורעים נמלטו מהמקום ולא נתפסו על ידי המשטרה המקומית, שפתחה בחקירת האירוע. בנוסף על כך, התרחשו הפגנות גדולות של מקומיים מול סניפי הרשת בבגדאד.
 
לאחרונה, רשתות מזון מהיר גדולות בעולם שפועלות במדינות ערביות מותקפות, כך למשל מקדונלד'ס ורשת FKC בעצמה, שסניפים שלהן בפקיסטן הושחתו, ומקדונלד'ס אף דיווחה על ירידה בהכנסות, בעיקר במזרח התיכון אך גם באזורים אחרים בעולם, בעקבות התמיכה שלה בישראל מאז ה-7 באוקטובר והעובדה כי היא העניקה מבצעים לחיילים במדים ואף תרמה מנות רבות לחיילים בשטח.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה