בעולם

דרמה בארה"ב: ביידן שקל לשים קץ לחייו - "חשבתי ללכת לגשר ולקפוץ"

בריאיון לתוכנית הרדיו של איש התקשורת הווארד סטרן, סיפר ג'ו ביידן על התקופה החשוכה בחייו בה רעייתו הראשונה ובתם נהרגו בתאונת דרכים. נשיא ארה"ב: "חשבתי לפעמים אולי פשוט ללכת לגשר הזיכרון של דלאוור ולקפוץ. אבל יש לי עוד שני ילדים"

מערכת ice |  2
ג'ו ביידן (צילום יוטיוב/ 60 Minutes)
לאחר שבעת נאום בטקס להרוגי מלחמת העולם השנייה, רמז ביידן כי גופת דודו נאכלה על ידי קניבלים באזור פפואה גינאה החדשה, בתוכנית הרדיו של איש התקשורת הווארד סטרן יצא שוב נשיא ארה"ב באמירה חריגה במיוחד אשר נוגעת למותן של רעייתו הראשונה ובתם המשותפת. 
בריאיון לתוכנית הרדיו, ביידן סיפר למאזינים על תקופות לא פשוטות בחייו ועל ההתמודדות המאתגרת עם מותן של אשתו הראשונה ובתו. כזכור, רעייתו ניילה ובתם המשותפת נעמי בת השנה נהרגו בשנת 1972 בתאונת דרכים. 
בעקבות אותו אירוע טראגי, חשף נשיא ארה"ב כי הוא שקל לא פעם לשים קץ לחייו. "אתה לא צריך להיות משוגע כדי להתאבד. חשבתי לפעמים אולי פשוט ללכת לגשר הזיכרון של דלאוור ולקפוץ. אבל יש לי עוד שני ילדים".
לאחר שחשף בפתיחות רבה על מצבו באותה תקופה קשה בחייו, סיפר ביידן על תקופה אחרת בחייו בה קיבל לא מעט תמונות חושפניות מצד נשים שניסו לחזר אחריו: "הייתי אז סנטור צעיר ופתאום הוכנסתי לרשימת עשרת הרווקים השווים ביותר. הרבה נשים היו שולחות תמונות 'פרועות' שלהן". 
לאחר שציין כי לאחר מותו, הוא כמעט וויתר על חיי האהבה והזוגיות, סיפר נשיא ארה"ב כיצד הכיר לראשונה את אשתו השנייה ג'יל. "קיבלתי טלפון מאחי שאמר 'אני רוצה להכיר לך בחורה מדלאוור, ג'יל טרייסי ג'ייקובס, היא צעירה ממך ב-9 שנים ונראה לי שאתה תאהב אותה, היא לא אוהבת פוליטיקה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביידן
    מאיר 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לך אריכות ימים
    סגור
  • 1.
    תקפוץ ותעזוב אותנו רשע (ל"ת)
    בטי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור