בעולם

העבריין שלום אביטן נתפס במלזיה: זוהי הסיבה למעצר

העבריין מפרדס כץ, שלום אביטן נתפס במלזיה לאחר שנפל למלכודת של סוחרי נשק מקומיים. על פי מאקו, אביטן טס לנקום בערן חייא: "מלזיה זה לא ישראל, יצר הנקמה גרום לו לחשוב שבמלזיה הוא יוכל לעשות מה שהוא רוצה"

מערכת ice |  1
מעצר (צילום freepik)
שלום אביטן, בן 37, במקור מפרדס כץ, עבריין מארגון פשע המוכר למשטרה, נתפס במלזיה, לאחר שתכנן לרצוח את ראש ארגון הפשע ערן חייא, תכנון הנקמה בא לאחר שחייא ניסה לפגוע בבת זוגתו לשעבר המתגוררת בכפר סבא, לעבר ביתה נזרק רימון רסס.
על פי מאקו, אביטן הגיע למלזיה ותכנן לשכור רוצחים שכירים מקומיים כנקמה על כך שחייליו של העבריין חייא ניסו לחסל אותו בדירה ששכר בתל אביב. אביטן נתפס כי נפל למלכודת של סוחרי נשק במלזיה שהסגירו למשטרה היכן הוא נמצא, זאת בעקבות שאביטן רצה לקנות מהם נשקים ולשכור את שירותם לפגוע בראש ארגון הפשע.
אביטן נתפס ונעצר במלון "גלאן אמפאנג'", מגורם בכיר במשטרת ישראל נמסר על המקרה: "הוא לא סוכן מוסד, ולא קשור לשום גורמי ביטחון בישראל. הרשויות במלזיה לא מכירות אותו אז הן חשבו שהוא סוכן מוסד, רק כי הוא ישראלי. הוא עבריין מפרדס כץ, שטס לנקום בערן חייא בגלל שניסה לפגוע בו. הוא עשה טעות גדולה. מלזיה זה לא ישראל, הוא יירקב שם בכלא וצריך להתפלל שלא יקבל 25 שנות מאסר. יצר הנקמה גרם לו לחשוב שבמלזיה הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, שהוא יוכל לחסל את חייא בקלות וזה עלה לו ביוקר", המשיך גורם בכיר ממשטרת ישראל על המקרה.
עוד נמסר כי בשנים האחרונות אביטן התבסס כלכלית ועבר להתגורר בשכונת בבלי היוקרתית והמאובטחת שבתל אביב. לפני כשבועיים חייליו של חייא לכאורה זרקו רימוני רסס לעבר דירתו ונשלחו לפגוע בו כנקמה על כך שאביטן מזוהה עם האחים אלי ויוסי מוסלי, אויביו של חייא. בנוסף חייא הוציא חוזה חיסול על אביטן למטרת השמדת ארגון הפשע שהוא משויך אליו.
מהמשטרה נמסר: "ערן ניצל משני ניסיונות חיסול בזמן האחרון וזה השלישי. הוא מוקף במאבטחים חמושים וקשה להגיע אליו. כנראה רצה לשכור רוצחים שכירים מקומיים במלזיה שיעזרו לו לחסל את חייא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גרם עוול להרבה אנשים
    דויד יוסף 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השתן עלה לו לראש התנהגות בזויה,אין בי טיפת רחמים. האיש שלא אהב לשלם,הגיע זמן הפירעון
    סגור