בעולם

לאחר האסון ברוסיה: זו התגובה המפתיעה של הנשיא הרצוג

הנשיא הרצוג התייחס לפיגוע ההומני שאירע בבירה במוסקבה בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), וכתב: " מגנה נחרצות את פיגוע הטרור הברברי ליד מוסקבה אתמול שגבה קורבנות רבים. שוחחתי כעת עם השגריר הרוסי והעברתי תנחומים בשם העם בישראל ובשמי לעם הרוסי ולהנהגתו על אובדן החיים הנורא"
מערכת ice |  5
ולדימיר פוטין (צילום shutterstock)
אתמול (ערב שישי), רוסיה חוותה מתקפת טרור שגבתה את חייהם של לפחות 130 הרוגים, לצד פצועים רבים נוספים. שלושה מחבלים חמושים פתחו באש אל עבר מבלים מקומיים באחד מאולמות המופעים הגדולים בעיר, ובהמשך אירע פיצוץ עז שגרם לשריפה ולקריסת חלק מהגג. נשיא המדינה, יצחק הרצוג, החליט להתייחס לנושא בחשבון ה-X  שלו (טוויטר לשעבר).
"אני מגנה נחרצות את פיגוע הטרור הברברי ליד מוסקבה אתמול שגבה קורבנות רבים. שוחחתי כעת עם השגריר הרוסי והעברתי תנחומים בשם העם בישראל ובשמי לעם הרוסי ולהנהגתו על אובדן החיים הנורא ואיחלתי החלמה מהירה לפצועים בגוף ובנפש", כתב. עוד הוא הוסיף כי הדגיש שכל סוג של טרור "פועל ללא הבחנה כנגד אמונות, עמים ודתות". הרצוג הדגיש כי הלחימה בטרור היא אתגר ואינטרס בין-לאומי שכלל המדינות מחויבות לקחת בו חלק.
  
חשוב להזכיר כי רוסיה לא מיהרה לגנות את מתקפת הפתע על ישראל בידי חמאס ב-7 באוקטובר, ואף אירחה חלק מבכירי ארגון הטרור במוסקבה. למעשה, גם כמעט חצי שנה לאחר תחילת הלחימה, נראה כי במוסקבה החליטו לנקוט עמדה ברורה כנגד ישראל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    התשלום
    פוטין טרור 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פוטין נותן גב לטרור נגד ישראל אז למה הוא מצפה, שלא ייפגע? מה פוטין חי בסרט? בורא עולם ישלם לו כגמולו, והתשלום רק התחיל.
    סגור
  • 4.
    פוטין טרור
    פוטין טרור 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנחומים לעם הרוסי ולנפגעי הטרור ומשפחותיהם. אצבע בעין של הנהגה הרוסית ובראשה פוטין שהוא מנהיג מעצמה גדולה וכבירה התומכת טרור ואשר פועלת נגד מדינת ישראל תוך חיזוק ותמיכה של הטרור. פוטין טעם קמצוץ מהטרור האיסלאמי והוא צפוי לקבל בעתיד את הטרור במנות גדושות, בכלל זה פצצות גרעיניות בלב ריכוזי אוכלוסין ברוסיה - פרי הסיוע למכונת הטרור הנקראת איראן. מי שבישל ערב שבת יאכל את מה שבישל בשבת.
    סגור
  • 3.
    הזוי... פוטין הוא, הוא הטרור!
    מ.ל.ש. 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזוי... פוטין, הוא עצמו הטרור!
    סגור
  • 2.
    לא למהר לגנות
    הפקת לקחים 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פוטין הרגיש את ידו האכזרית של הטרור גם שכנה את ישראל
    סגור
  • 1.
    פוטין תמשיך לגבות את חמאס דאעש תבורך.
    מאיר 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שמחובר לרוצחים שלא יתלונן מסכנים האזרחים.
    סגור