בעולם

השמועות גוברות: האם מצבו הרפואי של ג'ו ביידן הולך ומדרדר?

הנשיא המכהן והמועמד הדמוקרטי בבחירות המתקרבות, נצפה כשהוא נועל נעליים חדשות שמטרתן להפחית את הסיכון למעידה במהלך אירועים פומביים. הבחירה נוטה לאשר את השמועות והשיח סביב חולשתו הפיזית. המניע האסתטי נראה כשולי ביותר ביחס לדיווחים פנימיים אשר מוסרים כי הנשיא אובחן לאחרונה בנזק עצבי ברגליו
מערכת ice | 
ביקור ג'ו ביידן בישראל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
על פי ראיות שפורסמו הבוקר (שלישי) באתר Townhall, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בן ה-81 נצפה כשהוא נועל נעליים חדשות שמטרתן להפחית את הסיכון למעידה במהלך אירועים פומביים. מדובר בנעל ממותג Hoka, שכבר הספיקה להתפרסם ברשתות החברתיות בכינוי "Air Bidens" ונמכרת גם בישראל.
ההנעלה החדשה של הנשיא האמריקני נוטה לאשר את השמועות והשיח סביב חולשתו הפיזית, כמו גם את דבריו שפורסמו בכלי התקשורת במהלך יום ראשון האחרון: "אחד המועמדים לנשיאות זקן מדי ואחר לא כשיר נפשית - הראשון זה אני". הנעליים מתוארות כבעלות סוליה רחבה ויציבות מעולה המדמות תחושה של "הליכה באוויר".
עם זאת, המניע האסתטי נראה כשולי ביותר ביחס לדיווחים פנימיים אשר מוסרים כי הנשיא אובחן לאחרונה בנזק עצבי ברגליו - עובדה שלא מסבה כר נחת נרחב לנשיא המכהן לאחר השמועות והנרטיב הציבורי שחושד בהתערערות בריאותו הפיזית. עוזריו, אנשי הצוות וחברי הממשל של ביידן יצאו להגנתו וחיזקו את היותו חד ותקיף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה