בעולם

סדרת הילדים שקוראת לרצח יהודים: הפרויקט החדש של הח'ותים נחשף

סדרת ילדים אנטישמית: בתימן, הפיקו סדרת ילדים לכבוד תקופת הראמדאן, בתקופה שהיא שיא הרייטינג של העולם האיסלאמי. הסדרה מציגה את דמותה של ציפור שבכוחותיה להחזיר ילדים אחורה בזמן. דרך המסע בזמן, הציפור מראה לילדים את ההיסטוריה והבסיס לשנאה של העולם אסלאמי ליהודים

מערכת ice | 
ארגון טרור פלסטיני
סדרת ילדים מצוירת חדשה יצאה לאחרונה בטלוויזיה התימנית. הסדרה יצאה בטיימינג מכוון לתקופת הרמאדן והעלילה מגוללת את סיפורה של ציפור "תמימה" שביכולתה להחזיר ילדים קטנים אחורה בזמן ומראה להם את ההיסטוריה של "הכיבוש", "היישות הציונית" ו"הישראלים הבוגדים".
שיר הפתיחה של סדרת האנימציה מתחיל כך: "עזה נמצאת בלב מה שהישות הזמנית תוקפת. המזימה והקונספירציה של היהודים החלה באירופה, נוסדה והתפשטה. ישראל תישכח מהעולם". 
את הסדרה, הציג הכתב לענייני ערבים צבי יחזקאלי בתוכנית "הצינור" של ערוץ 13. לדברי יחזקאלי: "הסדרה התימנית מפארת את חמאס והיא הבסיס לחינוך של דור העתיד. בתקופת הראמדן. אחרי שאוכלים את הסעודה, כל הילדים מתכנסים אח"כ מול הטלוויזיה והם סופגים את התכנים הללו". 
 

כידוע, האנטישמיות החדשה מתאפיינת בשנאה והסתה נגד מדינת ישראל ובהתנגדות לקיומה, לצד שנאה ואלימות כלפי יהודים. רק אתמול, (רביעי), היה פיגוע בו מאבטח כבן 25 ולוחמת צה"ל כבת 20 נפצעו מדקירה במחסום המנהרות בכביש 60.
היום, (חמישי) מחבל חמוש בסכין תקף בסניף ארומה בבית קמה לובש מדים בשנות ה-50 לחייו - שנפצע אנושות והצליח לנטרל אותו. המחבל, שהגיע לצומת כשהוא רכוב על קורקינט, הוא תושב רהט בן 22, עזתי לשעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה