בעולם

הנסיך וויליאם בבית הכנסת: "קייט ואני מודאגים מהאנטישמיות"

יורש העצר הבריטי, הנסיך וויליאם ביקר בבית כנסת בלונדון ווסטרן מארבל ארץ' במרכז לונדון ושוחח עם ניצולת שואה וצעירים יהודים על נושא העלייה הגואה באנטישמיות. "אני כל כך מצטער שזה הגיע לרמה הזו", אמר הנסיך
מערכת ice | 
הנסיך וויליאם (צילום ויקיפדיה)
השבוע, ביקר הנסיך וויליאם בבית כנסת בלונדון ושוחח עם ניצולת שואה וצעירים יהודים בנושא האנטישמיות הגואה בבריטניה. אדוארד אייסיקס, נשיא איגוד הסטודנטים היהודים אמר לנסיך: "ראינו סטודנטים יהודים שקיבלו איומי מוות והותקפו פיזית בקמפוס. נתקלנו בכמות לא סבירה של אנטישמיות".
ניצולת השואה רנה סולט פנתה לנסיך ואמרה: "אני בטוחה שאם אשתך הייתה מרגישה טוב היא הייתה כאן היום" עוד וסיפרה על חוויותיה ממחנה הריכוז הנאצי, "זה לא היה קל אבל איכשהו שרדתי". 
הנסיך וויליאם אחז בידה של סולט, ואמר: "אני כל כך מצטער שזה הגיע לרמה הזו. "לאנטישמיות אין מקום בחברה, לדעות קדומות אין מקום בחברה. אמרתי את זה בעבר ואגיד את זה שוב. אני רוצה שכולכם תדעו שאתם יכולים לדבר על הנושא ולדבר על החוויות שלכם".
עוד הוסיף הנסיך: "קייט ואני מודאגים מאוד מהעלייה באנטישמיות שעליה דיברתם ואני פשוט מצטער אם מישהו מכם נאלץ לחוות את זה. פשוט אין לזה מקום ואני כאן היום כדי להרגיע אתכם ולהגיד לכם שלאנשים כן איכפת והם כן מקשיבים ואנחנו לא נתעלם מזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה