בעולם

החדשה של טום קרוז נחשפת: אקסית של אוליגרך רוסי מוכר

זה רשמי: בת הזוג החדשה של השחקן ההוליוודי האהוב טום קרוז, היא לא אחרת מאשר  הדוגמנית הרוסיה אלסינה קיירובה שצעירה ממנו ב-25 שנה. קיירובה הייתה נשואה בעבר לאוליגרך רוסי שהאשים אותה בגניבת רכוש בשווי מיליוני ליש"ט אחרי שהשניים נפרדו 

מערכת ice | 
טום קרוז (צילום Gage Skidmore from wikimedia, יוטיוב)
השחקן טום קרוז, היה נשוי שלוש פעמים בחייו. בפעם הראשונה היה זה לשחקנית מימי רוג'רס - נישואים שהחזיקו כשלוש שנים. נישואיו השניים היו לשחקנית ניקול קידמן. בין לבין הוא יצא עם פנלופה קרוז עד שהתחתן בשלישית עם השחקנית קייטי הולמס. לקרוז 3 ילדים, שניים מאומצים מהנישואים עם קידמן ועוד ילדה מהנישואים עם הולמס. 
כעת, נחשף כי השחקן בן ה-61 נמצא במערכת יחסים עם בדוגמנית הרוסיה אלסינה קיירובה בת ה-36 שהייתה נשואה בעבר לאוליגרך רוסי שהאשים אותה בכך שגנבה ממנו רכוש בשווי מיליוני ליש"ט אחרי שנפרדו. 
נראה שפער הגילאים (25), לא ממש מפריע למערכת היחסים להתפתח. השניים אף השתתפו בארוחת ערב חגיגית לתמיכה בארגון צדקה לונדון, שם נכח גם הנסיך וויליאם. 
מקור המאורע בפרטים אמר: "הם התקרבו מאוד במהלך השבועות האחרונים אבל מקפידים מאוד לא להצטלם ביחד כי הם רוצים לשמור על הפרטיות שלהם. טום שהה לילה בדירה של אלסינה בנייטסברידג', לונדון. הם נהנים לבלות יחד ולמרות אורח החיים העשיר שלהם, הם עושים הרבה מהדברים שזוגות רגילים עושים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה