בעולם

בצל אבחון הסרטן של צ'ארלס: הארי ומייגן השיקו אתר ועוררו סערה

ארבע שנים לאחר שפרשו מהמלוכה והשביתו את עמוד האינסטגרם שלהם, הנסיך הארי ומייגן מרקל משיקים אתר זוגי חדש בשם Sussex.com בדף הבית נכתב: "הדוכס והדוכסית שמעצבים את העתיד באמצעות עסקים ופילנתרופיה"

מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
ארבע שנים לאחר שפרשו מהמלוכה, הנסיך הארי ומייגן מרקל משיקים אתר בשם: Sussex.com. הזוג עתידים להשתמש באתר על מנת לחלוק עם המעריצים מידע אודות עדכונים רציפים מחייהם של הזוג.
בנוסף, באתר ניתן לצפות בביוגרפיה של הנסיך וסיפורים על שירותו בצבא הבריטי. בעמוד של מייגן מצוינת הקריירה ההוליוודית והתפקיד הראשי שלה בסדרה SUITS. מהארמון טרם הגיבו על המהלך. 
על השקת האתר גולשים ברחבי העולם הגיבו: "זה מדהים שהם לא מבינים עד כמה המהלך שלהם מביך", "יהיו להם בעיות אמיתיות עם השימוש במותג סאסקס. זה תואר מלכותי ואם יהיה ולו רמז אחד לפעילות מסחרית, האתר ייסגר. זה מדהים שהם לא רואים את זה". "הנסיך הארי ומייגן הם הדוכסים מסאסקס. זאת עובדה".
נזכיר כי לשניים יש סדרה דוקומנטרית בשם "הארי ומייגן" שעלתה לשידור בנטפליקס, והסדרה כוללת שישה חלקים והיא מתעדת את מערכת היחסים של בני הזוג מתחילתה ועד להחלטתם לפרוש מהיותם חברים בכירים במשפחת המלוכה וחובותיהם לאחר מכן. הסדרה כוללת גם ראיונות עם בני משפחה, חברים, היסטוריונים ועיתונאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה