רכילות עסקית

רביב כנר קטף קמפיין במקום סאבלימינל - כעת הם מוציאים ביחד שיר

אחרי התקרית של סאבלימינל בבית הספר של בנו, חברת אפי נדל"ן קפיטל ביטלה עמו את החוזה ובחרה ברביב כנר לפרזנטור שלה במקומו. למרות זאת, היחסים בין השניים לא נפגעו, אלא בדיוק ההיפך, כאשר הראפר והצל הוציאו שיר משותף עם הזמר בשם "זה עלינו". צפו
מערכת ice | 
סאבלימינל והצל ורביב כנר (צילום יחצ)
אחרי התקרית עם המורה של בנו, סאבלימינל, קובי שמעוני, נחקר באזהרה במשטרה, ואף הגיש תלונה נגד המורה של בנו הקטין יונתן על התעללות, ובנוסף נגד מנהלת בית הספר שלו, בטענה שהיא הפרה חובת דיווח. מאוחר יותר נודע כי הראפר חטף מכה קשה בדמות הפסקת החוזה מצד חברת אפי קפיטל נדל"ן, אצלה אמור היה לשמש כפרזנטור. היום (שני) נודע כי מי שיחליף את סאבלימינל הוא לא אחר מאשר הזמר רביב כנר.
למרות זאת, נראה שהיחסים בין השניים ממש לא נפגעו, ההפיך הוא הנכון, זאת לאחר שהם הוציאו היום שיר חדש יחד עם הצל, קובי שמעוני, בשם "זה עלינו", שמדבר על התקופה המורכבת בה אנו נמצאים.
סאבלימינל והצל הוציאו הודעה משותפת בנוגע לשיתוף הפעולה עם כנר בה נכתב: "בתקופה המורכבת, בימים הלא פשוטים שכולנו עוברים, מדינה שלמה חווה כל כך הרבה עליות וירידות, קשיים וטלטלות בלי סוף המקום היחיד שבו מצאנו שפיות היה עם חיילי צה״ל בבסיסים שעל הגבולות. ההתגייסות ההמונית ואווירת הלחימה יצרו תחושת ביחד שכל כך עוזרת לרפא את הנפש ולשמור על ראש מורם. כשאנחנו מאוחדים אף אחד לא יכול עלינו וביחד ננצח כל אויב.
השירים שכתבנו בתחילת שנות ה-2000 מרגישים כאילו שנכתבו היום והפכו בין לילה להמנוני המלחמה, חי מיום ליום, ביחד נשרוד ולחוד ניפול, התקווה, פרחים בקנה ועם הנצח שיצא רק ליפני חצי שנה.  בזמן כתיבת השיר ״זה עלינו״ החיבור ביצירה עם הזמר רביב כנר שכתב ויצר שירים שהפכו להמנון ולאחרונה הוציא את שירו ״הביתה״ למען החטופים, היה טבעי.
התחושה הייתה שכבר אמרנו הכל ומה עוד אפשר לחדש, אבל האמת שכל הסיטואציה הסלימה ומתוך התופת עצמו גבר הצורך בשיר חדש ומדויק שמצד אחד מחזק את הוואסאח ואווירת הלחימה של האריות במדים שלנו בשטח ובמקביל מזכיר שוב לכולם בדרכם הייחודית של סאבלימינל והצל את מקומנו בשרשרת הדורות ואת המשמעות העילאית של האחדות בנינו, איחוי הקרעים ואיחוד השורות בעם ישראל כולו על שלל גווניו. בשל גיוסו של רביב כנר למילואים כלוחם מאז ה-7 באוקטובר
נאלצנו לכתוב את השיר בדרך לא שגרתית. רביב בין הפוגה להפוגה מהבסיס בצפון לעורף באולפן, והמסר מאחד וחשוב מאין כמותו בתקופה הזאת  – כולנו עם אחד ! לכולנו בית אחד! וכולנו חייבים לשמור עליו מכל משמר! לא משנה מי בחרת, לא משנה איזה דת או מאיזה מוצא אתה, כולנו אחד, והאור לא כבה. העתיד של הילדים שלנו תלוי רק במולדת - ארץ ישראל!
הווידאו קליפ צולם באחד המקומות הכי יפים במדינה שלנו - יהודה ושומרון לנוף ירוק מרהיב ביישובים שחרית, ברוכין והמרפסת של המדינה ממנה אפשר לראות בעייניך את רצועת החוף של ישראל מחיפה בצפון ועד אשקלון בדרום.
אנחנו מצדיעים לכל חיילי צה״ל כולם ומרכינים ראש בצער כבד על אחינו שנפלו בהגנה על הבית, הגנה עלינו ועל משפחותינו. מותם לא לשווא. כעת זו חובתנו להשלים את המשימות, לנצח ניצחון מוחץ ולהבטיח את החיים והחופש של ילידנו וילדיהם של משפחותינו ומשפחותיהם בבית ישראל לנצח. עכשיו זה עלינו!".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה