רכילות עסקית

מישל גרציג בצעד מפתיע: זה הקמפיין שילווה אותה בתקופת ההריון

לאחר שהדוגמנית מישל גרציג ובעלה שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה בישרו על הריון ראשון, כעת נחשף כי במהלך התקופה הקרובה היא תככב בקמפיין בתור פרזנטורית של מותג הספורט אקטיב Z-SPORT

מערכת ice | 
מישל גרציג (צילום אינסטגרם/ מישל גרציג)
הדוגמנית מישל גרציג ושוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, נישאו רק לפני שנה וחצי בטקס חתונה מרגש באירופה אותו הנחה גיא זוארץ. ביום שבת האחרון, פרסמה הדוגמנית פוסט באינסטגרם בו היא חשפה כי הזוג מחכה לתינוק. "האהבה שלנו צומחת, לא יכולים לחכות לפגוש אותך״, כך רשמה.
נזכיר כי גרציג וטיבו הכירו ברשת האינסטגרם כאשר טיבו יזם ושלח לה הודעה. גרציג סיפרה על תהליך ההתאהבות: "דיברנו בפייס טיים במשך חודשים, כבר הכרנו אחד את השני, אבל היינו צריכים להיפגש בשביל להבין יותר. לא תכננו הרבה. הלכנו לארוחת צהריים, ארוחת ערב, טיילנו, דיברנו שעות על גבי שעות. הכל בא בטבעיות, זה זרם".
רגע לאחר בשורת ההריון המשמחת, הגיעה גם הבשורה כי גרציג נבחרה לככב כפרזנטורית של מותג הספורט האקטיב הישראלי Z-SPORT. נזכיר שמאז תחילת מלחמת ״חרבות ברזל״ הזוג תרם סכום של 200,000 שקלים לתושבי העוטף, לאחר הטבח של השבעה באוקטובר.
בראיון למגזין "ELLE" ספרד טיבו אמר: ״כשהייתי ילד והייתי שומע על המצב בישראל לא באמת הבנתי כלום. עכשיו יש לי שם משפחה וחברים אז אני חווה את זה יותר מקרוב". גרציג הוסיפה ואמרה: ״שירתתי בצבא שנתיים. כואב לראות לאיזה מצב הגענו, הדברים הנוראיים שהמשפחה והחברים שלי צריכים לעבור, כולנו מכירים אנשים שנהרגו או נפצעו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה