שיווק ופרסום
מחמם את הלב: השת"פ המרגש של חברת GETT
אפליקציית המוניות חברה לארגון פתחון לב במטרה לסייע במימון ניוד אוכלוסיות הזקוקות לכך ושינוע חבילות וסלי מזון. מעל 1,000 נסיעות ומשלוחים נתרמו על ידי החברה
חברת GETT בשיתוף פעולה עם ארגון פתחון לב: מאז פרוץ המלחמה עם ישראל כולו התגייס ומאות ואולי אלפי יוזמות של אנשים פרטיים וחברות נרתמות למאמצים. לא פעם הקושי הוא לא בגיוס התרומות אלא בשינוע ממקום למקום. אנשים מהצפון כמהים לעזור לתושבי הדרום אך אין ביכולתם לתת מענה לשילוח התרומה.
ארגון פתחון לב ו- Gett נרתמים למאמץ וחברו יחד במטרה לסייע במימון ניוד אוכלוסיות הזקוקות לכך ושינוע חבילות וסלי מזון. מעל 1,000 נסיעות ומשלוחים נתרמו על ידי החברה ובנוסף עובדי Gett בכל האתרים גייסו בצורה מרוכזת מאות אלפי שקלים למען החיילים ותושבי הדרום. בחברה קוראים לציבור לתרום סלי מזון באמצעות ארגון פתחון לב ולקחת חלק במאמץ:
בתוך כך, עובדי ענקית התיירות השטיח המעופף תרמו בימים האחרונים למען חיילים בדרום חבילות אישיות של ציוד טקטי, ביגוד אישי ומתוקים. העובדים ארזו את החבילות והוסיפו ברכת רפואה שלמה לפצועים, חיבוק משפחות הנעדרים והשתתפות בצער הנרצחים, שנדע ימים שקטים וטובים יותר.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה